Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgeno(o)t(en) gezocht 22 december --> 6 januari !! (warm & (liefst) ver)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toon123

Member
Hallo allemaal,

Tijdens het komende kerstverlof had ik graag aan de koude en de feestverplichtingen ontsnapt en op reis vertrokken (ook al omdat ik enkel verlof kan nemen onder het bouwverlof)... Wat mij betreft kan alles, pas na kerstmis vertrekken of net voor nieuwjaar terugkomen kan als dat beter zou uitkomen (liever niet, maar het kan als dat beter zou uitkomen, zolang het maar een beetje tussen 22/12 en 06/01 in blijft, alhoewel ik desnoods wel een paar dagen extra moeten kunnen nemen...) Ik ga liefst naar iets warm, en reis liefst ontdekkend... met de rugzak dingen gaan bekijken en doen, niet te veel op voorhand plannen... Zuid-Amerika, Azië, Egypte zoiets moet allemaal kunnen...

Laat iets weten, als je zin hebt

Hey Toon123,

Ik moet wel nog enkele dagen werken in het kerstverlof, dus ik kan maar ten vroegste vanaf 30 dec vertrekken. Lukt dat voor jou?

groetjes
lies

Hey Lies!

das in principe geen probleem... is het voor jou een probleem enkel tot en met de 6de maar weg te blijven? Iets langer moet eventueel wel kunnen... Wat had je als locaties in gedachte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...