Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgeno(o)t(en) gezocht voor 2-3 weken vakantie in oktober 2014

• Onderwerp starter Onderwerp starter kfga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kfga

New Member
hallo

ik ben Katrien (30 jaar) en zoek iemand die samen met mij in oktober enkele weken op vakantie wil gaan. Dit kan zowel dichtbij als verder weg zijn. Met de auto wat rond trekken, enkel wandelingen maken, van de natuur genieten en soms ook een beetje cultuur. Er ligt nog geen bestemming vast, dus als je geïnteresseerd bent laat je maar iets weten. Groetjes, Katrien

Dag Katrien,

Zou jij een groepsreis zien zitten? Bijv. Een tweetal weken naar USA of Canada, of trekt je dit minder aan?
Ik ben 34 en woon in Limburg, zoek al enige tijd reisgenoten om een reis te plannen in het najaar. Ik kan niet weg in de zomer, wel vanaf september of later. Ik houd van comfortabele hotels, cultuur, natuur en rust, ben geen avond- of nachtmens.
Laat maar iets weten...

Dag Guinevere

Dat trek mij zeker aan, zowel Canada als USA. De natuurparken in de USA staan bijvoorbeeld op mijn lijstje van plaatsen die ik graag wil bezoeken. Had jij al iets concreet in gedachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...