reisgeno(o)t(en) gezocht voor reis 3à 4 weken in juli/ augustus, naar.....????

Status
Niet open voor verdere reacties.

karennyckees

New Member
Hey!

Mijn vriend geraakt deze zomer niet weg van zijn werk. Ik studeer begin juli af en heb 2 maand vakantie, die ik dus alleen moet invullen, gezien praktisch al mijn vriendinnen met hun eigen lief weggaan of geen geld/ interesse hebben voor rugzakreizen.

Het liefst zou ik buiten Europa gaan, alhoewel dit geen must is. Zuid-Amerika, Afrika, Zuid-Oost azië zijn zeker opties, hoewel ik voor heel veel opensta.

Ik heb tevens een brevet "advanced open water diver" van padi.

Zegt dit je iets? Laat iets weten, en dan spreken we eens af om uit te zoeken of we een beetje reis-compatibel zijn!

groetjes

Karen

ej allo,

Ik wil ook in die periode weg, aangezien ik dan vakantie heb.

Ik heb al een ticket naar Mexico (11 juli t/m 11 aug.) en het plan is om daar dan te gaan rondtrekken.

Laat even wat van je horen als je Mexico en rondtrekken en de datum bevalt!

groetjes nienke

heey,

kheb een ticket naar México (cancún) van 29 juni tot 29 juli. Ik was van plan om eens alleen te reizen en onderweg mensen tegen te komen, maar moest iemand zin hebben om halverwege juli een stuk samen verder te trekken, zeker iets laten weten. Kben van plan om ook Guatemala aan te doen, maar als alleenreiziger ist daar toch een pak minder veilig. Kzou dan ook enkel Guatemala bezoeken als ik ne reisgenoot heb. Verder hoop ik contact te kunnen leggen met de Mayabevolking in México (rond san cristobal de las casas) en een waar 'cultuurbad' te nemen. maar chillen opt strand, uitgaan in een grotere stad, noem maar op... interesseren mij evenzeer.

Kben 22 jaar, van het mannelijke geslacht en niet op zoek naar romances ofzo; er wacht namelijk thuis nog iemand op mij ;)

Interesse? laat dan iets weten!

grtz,

Yannick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan