Reisgenoot 12-25 december

Status
Niet open voor verdere reacties.

SamAlfaro

New Member
Hey iedereen! Ik ben Sam, een 25 jarige vrouw die heel graag wat meer van de wereld wil zien. En laat mijn 2 weken vakantie in december wel niet een mooi begin hiervan zijn ;). Zelf heb ik niet heel veel ervaring qua rondtrekken en dergelijke. Daarom dat ik deze uitdaging niet alleen wil beginnen. Ik zelf hou van een actieve vakantie met rondtrekken en heel veel natuur zien. Bestemming maakt voor mij niet zoveel uit :).
Lijkt jou dit wel iets, laat dan zeker iets weten!

Ik ga van 12 tot 29 december naar de parel van de Indische oceaan: Sri Lanka. Dit ging mijn eerste solo trip worden, maar indien ik nog een geschikte reisgenoot kan vinden, zeg ik natuurlijk niet nee...Reisroute enzo liggen al vrij vast en is een combinatie van de cultuursteden in het binnenland, de ruwe natuur van de hooglanden en afsluiten aan de tropische stranden van het zuiden...ik hou van actieve vakanties, ik probeer zoveel mogelijk te zien en zal niet snel een dag liggen bakken aan het strand...indien formule/bestemming je iets zeggen, laat maar weten...

Dag Sam,

Ik heb ook nog enkele dagen verlof in de maanden november en/of december. En ik wil echt wel nog eens weg. Niet echt voor te rusten, maar vooral om veel te doen en te genieten van het buitenland. Heb zelf ook nog niet veel ervaring. Ben niet echt een grote planner, als we ergens toekomen dan zien we wel en vragen we veel aan de lokale mensen :)
Laat maar iets weten...

Hey iedereen! Ik ben Sam, een 25 jarige vrouw die heel graag wat meer van de wereld wil zien. En laat mijn 2 weken vakantie in december wel niet een mooi begin hiervan zijn ;). Zelf heb ik niet heel veel ervaring qua rondtrekken en dergelijke. Daarom dat ik deze uitdaging niet alleen wil beginnen. Ik zelf hou van een actieve vakantie met rondtrekken en heel veel natuur zien. Bestemming maakt voor mij niet zoveel uit :).
Lijkt jou dit wel iets, laat dan zeker iets weten!
Ik wil midden november naar Barcelona, heb je interesse?

Hey!
Ik heb toevallig vakantie vanaf 12 December en ik zie het helemaal zitten om een trip naar het buitenland te doen rond die tijd.
Locatie maakt mij niet veel uit, warm of koud, binnen of buiten Europa, als ik er maar nog niet geweest ben zodat er veel avontuur is!

Dag Sam

Indien je nog een reisgenootje zoekt voor in 2017, wil ik gerust kandidaat zijn. Zelf kom ik uit Gent en ben ik 27 jaar.

Groetjes
Nuria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan