Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot 2 maanden m/v

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esther85

New Member
Hoi,

Ik wil graag 2 maanden op reis. Vertrekken begin oktober.
Ik heb 2 voorkeuren:
1. Latijns-Amerika & de spaanstalige Antillen (Cuba, Puerto Rico, etc.)
2. óf Australië, New Zeeland & Thailand
Binnen mijn eigen vriendenkring is er momenteel helaas niemand in de gelegenheid om mee te gaan.
Houd jij ook van reizen, avonturen, feesten en pas je je makkelijk aan? Dan zou ik het leuk vinden als je contact opneemt.
Ik ben 24 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik ben sociaal, niet moeilijk, vermaak me makkelijk. Ik houd van gezelligheid en wil graag meer van de wereld zien. Ik houd zowel van actief als van relaxen af en toe.
Spreekt dit jou aan? Laat iets horen!

Groetjes, Esther

hallo

Hallo,
waarom niet men ons uganda,de parel van afrika proberen?
Avontuur op zijn best.

grtz acholi

Laatst bewerkt door een moderator:

Dag Ester,

Ik ben Leen.
Ik heb een ticket naar Equador voor 23 november tot 13 december. IK spreek Spaans en mijn vriend zijn ouders zijn van daar. Waarhscijnlijk zouden we een tijdje kunnen verblijven in hun huisje aan de zee. Ik zou graag wat rondreizen maar ook eventjes uitblazen en zon een strand en ...genieten

daag Leen

hoi Esther,

beetje late reactie misschien, maar ik heb wel interesse. Ik woon in Utrecht, naam is Teuntje en ben 28 jaar.
New zeeland en Thailand spreekt me erg aan.
Ik hoor het nog wel als je nog niet vertrokken bent
teuntje24@hotmail.com
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...