Reisgenoot 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredje1974

New Member
Hoi allen,
Ik ben op zoek naar een leuke, spontane reisgenoot voor een leuke vakantie naar een warm land. Ik kan september of oktober vrij nemen maar vanaf midden augustus zal ook misschien kunnen.
Doel van mijn vakantie is lekker uitrusten..ontspannen op het strand maar wil ook zeker de omgeving verkennen..winkelen en s'avonds een terrasje of een andere uitgaansgelegenheid. Het hoeft niet speciaal een Europees land te wezen..daarbuiten mag ook!
Ik hoop op leuke reacties!:good:

Zuiderse en ontspannende vakantie

Hoi Fred:good:,

Je vindt mijn vraag naar gelijkaardige reispartner ook terug in het reisforum,
ik heb ook wel zin in een goede ontspannende vakantie in een goed hotel (half pension of all incl.) met wat sportmogelijkheden en animaties. Een bestemming waar je ook eens een culturele uitstap kan maken. Ik dacht aan Rhodos, Madeira, Portugal, Kroatië of ...
Heb je de mogelijkheid om nog te vertrekken tijdens de laatste 10 dagen of laatste week van augustus voor een 10-12 dagen.
Je kan me altijd een berichtje sturen voor een eigen voorstel, laat mar iets van je horen.
Grt,
Michael

Open voor naturisme? Ga dan mee!

Hallo Fred, zie mijn post: ik ga een weekje naturistisch low-budget kamperen in Zuid-Spanje en daar is nog plek voor gezelschap. Lekker relaxen, beetje zwemmen, beetje wandelen, wat steden bekijken... PM me als je interesse hebt, dan vertel ik meer!
Jack

.

Hoi,
Ik heb afg. week een reis geboekt naar Curacao..ook wel lekker om heen te gaan!
Verder vind ik het leuk om naturistische stranden in Nederland te bezoeken zoals in Zeeland. Waar woon je ergens?

Laatst bewerkt:
Hoi allen,
Ik ben op zoek naar een leuke, spontane reisgenoot voor een leuke vakantie naar een warm land. Ik kan september of oktober vrij nemen maar vanaf midden augustus zal ook misschien kunnen.
Doel van mijn vakantie is lekker uitrusten..ontspannen op het strand maar wil ook zeker de omgeving verkennen..winkelen en s'avonds een terrasje of een andere uitgaansgelegenheid. Het hoeft niet speciaal een Europees land te wezen..daarbuiten mag ook!
Ik hoop op leuke reacties!:good:
-----------------------------------
Heb je misschien zin om mee te gaan naar Egypte tussen 16.12 en 23.12 .2011? Het is de week voor Kerst

Of ben je misschien ondertussen al op reis geweest?

groetjes
Hanne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan