Booking.com

Reisgenoot 2020 - destination nog 'unknown'

Riet69

New Member
Hoi, ik ben een vrouw van 50 en na een lange tijd reisloos te zijn, begint het toch te kriebelen. Meestal reisde ik alleen, maar zou deze keer wel eens met leuk gezelschap een tripje willen maken in 2020. Max 3 weken in Jul Aug of max 2 weken in Mei Jun sept. Verder nog niets concreet qua bestemming ( liefst NIET naar Zuid Amerika, Afrika of Azie, geen strandvakantie, geen georganiseerde reis en niet meer met de rugzak, liefst beetje luxe, ik plan ook graag beetje op voorhand, niet om een strakke agenda te volgen, maar gewoon als leidraad en om terplaatse niet teveel "wat nu" momenten te hebben, wat niet wegneemt dat er uiteindelijk helemaal andere dingen gedaan kunnen worden.
Ben jij een belgische m/v van mijn leeftijdscategorie, hou je van humor, ben je niet-roker, kan je van kleine dingen genieten, wil je het toch iets rustiger aan doen en vind je het OK om geen kamer te delen, (en je ziet het nog altijd zitten), dan hoor ik het graag. Groetjes, Riet
Oh ja, om dan nog aan deze boterham toe te voegen, het zou heel leuk zijn als je ook van de natuur en dieren houdt.

smax

New Member
hoi riet
ik zoek een reispartner daar met twee wat leuker is dan alleen
we kunnen beter op tijd beginnen met een goede planning te maken voor 2020 dan snel snel
mag ik dan ook vragen vanwaar je bent ?
ik reis met een camper en geregeld ook weekendjes weg
indien interesse of vragen mag je altijd stellen
mvg smax

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan