Reisgenoot (22-28j) gezocht voor roadtrip naar Genua en Firenze ergens tussen 25 sep en midden okt (2 weken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milosh

New Member
Hey mijn naam is Milan,

Vorig jaar heb ik (23, m) deze roadtrip naar Italie, die gepland stond met twee schoolvrienden (26, m) , moeten stopzetten omwille van herexamens. Dit jaar stond deze roadtrip opnieuw op de planning, echter heeft een van de twee afgezegd omwille van sollicitaties. Om deze reden zoeken we een derde (en/of vierde) persoon die deze belevenis met ons wilt delen.

De roadtrip kan gepland worden tussen maandag 25/09 en midden oktober (liefst 2 volle weken) in de regio van Genua en Firenze (volgens mij het mooiste en tofste gebied van Noord-Italie). Het is de bedoeling drie campings te doen in deze periode om van daaruit verschillende interessante plekken te bezoeken. We proberen een gezonde mix te zoeken van cultuur, natuur en rust. Een beetje feest mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Het meeste materiaal (zoals een grote tent) en het voertuig voorzie ik zelf. Een rijbewijs is dan ook niet noodzakelijk om mee te komen. Per persoon verwacht ik dat de reis niet meer dan 800 - 1000 euro zou kosten, incl. benzine, campings en eten/drinken.

We zoeken éen of twee personen tussen 22-28 jaar m/v, avontuurlijk en vriendelijk. Iemand die graag een goed biertje of wijntje lust bij de barbecue past er zeker bij.

Hopelijk tot snel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan