Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot 23 mei tot 29 mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter syrte
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

syrte

New Member
Heykes,
ik ben het slechte weer hier beu, en heb nog een weekje verlof eind mei. Dus ik dacht nog snel iets last-minute te boeken. Graag zou ik naar ergens warm gaan, en ook iets goedkoop. Voornamelijk wil ik wat relaxen, op het strand liggen, wat winkelen, wat rondlopen in leuke stadjes. En 's avonds iets gaan drinken of soms ook is gaan dansen.
Ik ben een 26 jarige vrouw uit Antwerpen, dus lijkt het jou iets leuk, laat het maar weten.

groetjes

Hey,

Ik zit van 17 tot en met 24 mei in egypte (el gouna) (all in), en ik heb ook nog geen reisgezel gevonden. Mocht je vroeger verlof kunnen nemen, of mocht je hierin geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten dan.

Groetjes,

J.

Hey,
Ik heb net hetzelfde probleem als jou )
Zou ook dolgraag willen vertrekken richting zon maar alleen zie ik dat niet zo goed zitten... Nu heb ik een reisje gevonden via flydirect.be om op 22/05 te vertrekken richting Kusadasi, 1 week all in / 4**** voor maar 269 € pp.
Wat denk je?
Groetjes,
Yasmina

Hallo

Ik wil ook zo graag naar de zon! Ik heb ook eens gaan kijken op de site flydirect en daar staan idd heel goedkope reisjes op! Djerba spreekt me ook wel aan, mooie stranden !!

groetjes
Leen

Hallo

Ik wil ook zo graag naar de zon! Ik heb ook eens gaan kijken op de site flydirect en daar staan idd heel goedkope reisjes op! Djerba spreekt me ook wel aan, mooie stranden !!

groetjes
Leen

Dag Leen,

Het zou inderdaad leuk zijn mocht ik alsnog weggeraken... Zelf ben ik al in Tunesië geweest en daar heb ik toch niet zo een goede ervaringen opgedaan...

Mocht je zin hebben spreken we eens af en bekijken we onze opties eens?

Groetjes,
Yasmina

hey
Ja ik ben nogniet in Tunesië geweest dus kan het ni weten maar ik ben allezins ook ni moeilijk qu bestemming hoor, als er zon zee en strand is ben ik blij
Ik wou je in een privébericht mijn gewone email en facebook eventueel sture maar ik vind ni hoe ik da moet sturen haha

groetjes
Leen

Probeer eens op FB yasmina el boubkari (als je een foto ziet met "bebloed" gezicht zit je juist...
Anders laat je je volledige naam maar eens weten.

Groetjes,
Yasmina

hallo,

Ik vertrek nu zondag met een vriendin naar Djerba. Wie zin heeft om ons te vergezellen. Laat maar iets weten

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...