Reisgenoot 3 weken Maleisië Juli 2017 Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoe Pulings

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een reisgenote voor in juli 3 weken door (West) Maleisië te reizen.
Ik ga zonder twijfel naar Maleisië ! Maar dit is natuurlijk altijd leuk met wat gezelschap. Wil je enkel samen vertrekken en dan je reis alleen verder zetten? Geen probleem, dan reis ik alleen verder!

Het is de eerste keer dat ik alleen en buiten Europa op reis ga. Dit is best beangstigend! Daarom zou k het leuk vinden 1 of meerdere reisgenoten te hebben. We kunnen samen vertrekken of ergens anders in onze reis elkaar ontmoeten. Ik denk dat ik ook bewust naar plaatsen ga waar veel Jonge backpackers komen om zo eventueel nieuwe contacten te leggen.

Ik ben niet echt een stadspersoon (al vind ik enkele dagen in de stad niet erg) maar wel een echte natuur fan! Ik doe en beleef graag alles wat er te zien valt, cultuur, natuur, activiteiten, ... Ik bevind me ook eens graag tussen de locals maar liefst zit ik tussen het onbekende. Ik wil het liefst plaatselijk vervoer zoals trein, bus, tuctuc, ... gebruiken. Om zo de kosten zo laag mogelijk te houden! Voor te slapen verblijf ik graag in hostels, goedkope hotels of toffe unieke plaatselijke slaapplekken. Ik ben vooral geïnteresseerd in het langs de kust reizen en eilandhopen (Langkawi, Penang, ...). Maar Kuala Lumpur, Singapore, .. wil ik ook zeker niet missen!

Over mezelf: ik ben Zoë een 20-jarig meisje uit Diepenbeek, Limburg. Heel vrolijk, sociaal en open-minded. Ik verleg graag mijn grenzen, en deze reis is er eentje van! Ga jij ook naar Maleisie in deze periode en/of wil je een deel of volledig meereizen? Dan hoor ik het graag!

Hey Zoë,

De reis die jij wil maken is zeer aanlokkelijk. Ik ben ook een heel grote natuurfan en ik hou van een uitdaging.
In februari ben ik voor de eerste keer alleen op reis geweest, weliswaar in Europa, Londen. Een verre reis doe je beter met twee of meer.
Op 30 juni heb ik mijn laatste examen. Dan zit mijn eerste bachelor erop. Ik kan dus al vertrekken op 1 juli.

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik graag van jou!

Sofian

Hallo,

Ik ging oorspronkelijk op reis vertrekken 30 juni, maar mijn reisgenoot heeft het laten afweten.
Ik hou heel erg van reizen en wil zoveel mogelijk van de wereld zien.
Alleen heb ik wat schrik om alleen te vertrekken.
Nu mijn agenda staat voor de maand juli leeg omdat ik dus al op reis zou vertrekken.
Toen ik jouw bericht las, dacht ik waarom eens niet reageren.

Ik hoop nog van u te horen, ook al is het wat last minute.

Groetjes
Elien

Hallo,

Zou het een goed idee zijn om met z'n drieën te vertrekken? Bij mij gebeurt ook alles last minute.

Sofian

hey!

Ik vind het super dat ik reactie krijg om eventueel samen de reis te doen. Nu heb ik een aantal dagen geleden besloten om mijn reis uit te stellen tot eind Augustus ( ik dacht rond de 25ste te vertrekken en half september terug komen). Dit heb ik gedaan zodat ik nog wat extra tijd heb om alles te plannen o.a. Inentingen, tickets etc. De vliegtickets naar Maleisië verschillen ook enorm van prijs als je eind augustus vertrekt.

T zou leuk zijn moesten jullie dan ook kunnen!

grts Zoë

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dat vind ik heel jammer.. Ik ben van 14 aug tot 23 aug in Zweden.
En ik ben leerkracht dus ik moet terug werken ook dan. Juli was ideaal geweest..
Ik vind het echt heel jammer.

Maar veel plezier.

Groetjes

hey!

Ik vind het super dat ik reactie krijg om eventueel samen de reis te doen. Nu heb ik een aantal dagen geleden besloten om mijn reis uit te stellen tot eind Augustus ( ik dacht rond de 25ste te vertrekken en half september terug komen). Dit heb ik gedaan zodat ik nog wat extra tijd heb om alles te plannen o.a. Inentingen, tickets etc. De vliegtickets naar Maleisië verschillen ook enorm van prijs als je eind augustus vertrekt.

T zou leuk zijn moesten jullie dan ook kunnen!

grts Zoë

Geen zin om al eens een beproeving te doen, en een reisje te maken dichterbij?
Portugal of Kopenhagen?

Groetjes !

Oh jammer :(

En uhm, klinkt wel interessant.. wat had je in gedachten?
Ik heb natuurlijk wel niet zo n groot budget meer owv maleisie.. maar ik ben benieuwd naar je idee

Oh jammer :(

En uhm, klinkt wel interessant.. wat had je in gedachten?
Ik heb natuurlijk wel niet zo n groot budget meer owv maleisie.. maar ik ben benieuwd naar je idee

Oorspronkelijk gingen een vriendin en ik backpacking in Portugal
Van Faro ( daar landen ) naar Porto ( daar terug naar huis )
We gingen overnachten oftewel in onze huurauto, hostels of tent.
We gingen daar snorkelen, Vespa rijden, dingen bezoeken, maar vooral genieten van de natuur.

Mijn tweede idee ( en dat is gekomen toen ik keek om alleen te reizen ) was Kopenhagen.
Gewoon rustig de stad verkennen en ook daar overnachten in hostels.
Dat is nog niet uitgebreid bekeken omdat ik nog maar sinds gisteren daarvoor aan het kijken ben.

Laat gerust weten wat je vind, ikzelf ben ook altijd voor reizen low budget, behalve dan als het echt de moeite waard is zoals Malesie er wat meer aan te besteden.

hey zoë,

Eind augustus is voor mij ook goed om te vertrekken.
Eind juli ga ik naar Montenegro, Kosovo en Albanië ( een zestal dagen). Mocht je hiervoor interesse hebben, laat maar weten. Mijn ouders huren een huis in de bergen van Montenegro van 27 juli tem 19 augustus.
Je hebt gelijk, een reis naar Maleisië vergt wel wat voorbereiding.

Misschien kunnen we binnenkort eens afspreken.

Groetjes,

Sofian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan