Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot 30 (+) gezocht, kerst en O/N in Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brabarba

New Member
Hoi,

Ik wil kerst en O&N 2015 graag in Australië vieren (laatste twee weken dec. - eerste anderhalve week jan.).
Maar ik ben dan 35 jaar en maak me een beetje zorgen of ik me niet eenzaam zal voelen tussen toch wel vaak een stuk jongere mensen. Heb onlangs een luxe singlesreis gedaan (Thailand) maar backpacken past toch beter bij me.

Dus ben ik op zoek naar een reisgenoot. Alles vrijblijvend natuurlijk, als we daar alsnog allebei een andere kant op willen; geen probleem. Het lijkt me wel fijn om een beginnetje te maken met iemand met wie het klikt. Zin om aan te haken? Ik hoor het graag!

Ik:
WO/online marketing/communicatie/Breda/Sopranos/Breaking Bad/ehmmm ik lees ook veel en sport weinig/John Irving/Nicci French/thrillers/imdb/fitness/geen huisdieren/bier én wijn/koffie én thee/imgur.

hey Brabarba
ik zal je maar Barbara noemenhad je al een bepaald deel van Australië op het oog? wil er wel eens over cummuniceren met je wat je allemaal wil beleven daar.
groetjes

Hoi,

Ik heet Daphne

Ik wil de Oostkust af: Sydney Whitman Islands, Brisbane, Fraser Island en weer Sydney. En wat tussendoor komt.

Heb jij ook reisplannen?

Dag Barbara
Ik vertrek ook in december of begin januari.
Indien je niemand heb kunnen we Mss eens afspreken
Groeten wilfried

Australië is behorlijk kostbaar in deze periode. Ik ben even elders op de wereldbol aan t kijken. Als het toch weer Down Under wordt, laat ik het hier weer weten!

Daphne
Ik heb nog niet kunnen antwoorden is te druk in de zaak
Indien je interesse hebt laat iets weten .
Het vervoer in australie heb ik al geregeld en moet je ook niet voor betalen .
Groeten wilfried
Mijn mail is wilfried_v@ msn.com

Ik had een reisplan opgesteld daar is brisbane in ,maar ik heb ervaring in australie
Je kan ook brisbane doen en terug naar Sydney via binnenwegen en ook de streek orange is mooi .
Ik moet maar 2zaken zien dat is paar dagen brisbane ,en eulo dat is ongeveer 500 kilometer van brisbane maar is er puur natuur .de rest laat ik aan jou over .en ik heb nog een mooie Tour via mildura

Dan is de Tour super mooi van natuur adelaide met 2dagen kangoeroe island ,vandaar naar mildura ben daar al geweest ,van mildura naar brisbane en dan naar de streek Sydney waar je wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...