Hoi
Ik ben een vrouw van 55 en wil in januari-februari circa een maand (redelijk) low-budget op reis. Samen is natuurlijk veel leuker. Ik wil graag richting Vietnam-Cambodja-Laos reizen maar ook Cuba is nog een grote wens van me. Liefst samen met een andere spontane, jeugdige vrouw van rond mijn leeftijd!
Hoi
Ik ben een vrouw van 55 en wil in januari-februari circa een maand (redelijk) low-budget op reis. Samen is natuurlijk veel leuker. Ik wil graag richting Vietnam-Cambodja-Laos reizen maar ook Cuba is nog een grote wens van me. Liefst samen met een andere spontane, jeugdige vrouw van rond mijn leeftijd!
He,
Ik ben een kleuterleidster van 51 jaar. Probleem is dus dat ik enkel tijdens de schoolvakanties weg kan. Weinigen willen in het hoogseizoen...
Indien je je toch geroepen voelt mag je mij mailen isamajojafra@hotmail.com
Vriendelijke groet
Isabelle
Anna, Gema, Isabelle,
Ik ben op zoek naar een reispartner om een tweetal keer per jaar op 'een actieve' vakantie te gaan. Een maand is mij voorlopig te lang. 10 dagen lijkt me fijn, iets langer kan en een week is ook prima. Indien interesse, mail maar: anjavercaigne@skynet.be
Groetjes,
Anja