carpediem94 New Member 22 apr 2023 #1 Hoi! Tussen 5 en 14 mei ga ik de zon weer opzoeken. Daarom zoek ik een leuke en gezellige reisgenoot. Zit momenteel te denken aan Spanje, Marokko of Griekenland. Kan in de vorm van een zonvakantie maar ook een stedentrip vind ik leuk. Mocht je dus opzoek zijn naar iets soortgelijks dan hoor ik het graag!
Hoi! Tussen 5 en 14 mei ga ik de zon weer opzoeken. Daarom zoek ik een leuke en gezellige reisgenoot. Zit momenteel te denken aan Spanje, Marokko of Griekenland. Kan in de vorm van een zonvakantie maar ook een stedentrip vind ik leuk. Mocht je dus opzoek zijn naar iets soortgelijks dan hoor ik het graag!
christian New Member 22 apr 2023 #2 carpediem94 zei: Hoi! Tussen 5 en 14 mei ga ik de zon weer opzoeken. Daarom zoek ik een leuke en gezellige reisgenoot. Zit momenteel te denken aan Spanje, Marokko of Griekenland. Kan in de vorm van een zonvakantie maar ook een stedentrip vind ik leuk. Mocht je dus opzoek zijn naar iets soortgelijks dan hoor ik het graag! Klik om te vergroten... Woon je in Nederland of België?
carpediem94 zei: Hoi! Tussen 5 en 14 mei ga ik de zon weer opzoeken. Daarom zoek ik een leuke en gezellige reisgenoot. Zit momenteel te denken aan Spanje, Marokko of Griekenland. Kan in de vorm van een zonvakantie maar ook een stedentrip vind ik leuk. Mocht je dus opzoek zijn naar iets soortgelijks dan hoor ik het graag! Klik om te vergroten... Woon je in Nederland of België?
carpediem94 New Member 23 apr 2023 #3 christian zei: Woon je in Nederland of België? Klik om te vergroten... Nederland