Reisgenoot 50+ (v) gezocht voor medio sept. naar Turkije voor zon, zee, strandvakantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ess

New Member
Reisgenoot 50+ (v) gezocht voor medio sept. naar Turkije voor zon, zee, strandvakantie.
Hallo, ik ben een vrouw van 56 en zoek een (v) reisgenoot. Wie heeft zin om mee te gaan naar een lekker luxe hotel in Lara/Turkije om te genieten van een lekkere luiervakantie, de goede sfeer en de heerlijke Turkse keuken? Natuurlijk is het ook goed als je zelf andere dingen wil ondernemen dan reizen- en eten we gewoon samen.
Stuur gauw een berichtje als je, je hierin kunt vinden!

Hallo Ess, eind sept/okt of nov heb ik in de planning om naar een warme all inclusive luilakbestemming te gaan om daar o.a. goed te kunnen snorkelen, want daar ben ik gek op. In hoeverre is jouw wens voor turkije hard? ik wilde namelijk naar egypte (Marsa Alaam) waar het in zee heel mooi snorkelen schijnt te zijn... Als je hiervoor open staat, zullen we dan eens contacten via de telefoon? Groet, Bar

Hi Missvegas,
Grappige pseudoniem trouwens.
Ik, Roland en Barbara willen in oktober naar Egypte gaan om te snorkelen. 🐟🐠🐡
Zin om met ons mee te gaan? 😁
Groetjes van snorkel liefhebber,
Nita.

Hai Nita, lief van je. Ik heb contact gehad met Roland en begreep dat er 9 september een meeting met jullie is. Ik denk erover daar ook heen te komen.

Hallo, ik ben een vrouw van 56 en zoek een (v) reisgenoot. Wie heeft zin om mee te gaan naar een lekker luxe hotel in Lara/Turkije om te genieten van een lekkere luiervakantie, de goede sfeer en de heerlijke Turkse keuken? Natuurlijk is het ook goed als je zelf andere dingen wil ondernemen dan reizen- en eten we gewoon samen.
Stuur gauw een berichtje als je, je hierin kunt vinden!
Hi Ess, ik heb een vakantie geboekt naar een prachtig resort in Turkije, de 1ste 2 weken van oktober. Zon/ zee en genieten van rust en heerlijk eten en drinken, alles op ėėn zeer groot resort. Lijkt het je leuk om ook die kant op te gaan, kunnen we wellicht via mail even wat contact leggen. Altijd leuk om daar met iemand gezellig met iemand in contact te komen en te genieten tijdens een welverdiende vakantie met prachtig weer.

Hi Ess, ik heb een vakantie geboekt naar een prachtig resort in Turkije, de 1ste 2 weken van oktober. Zon/ zee en genieten van rust en heerlijk eten en drinken, alles op ėėn zeer groot resort. Lijkt het je leuk om ook die kant op te gaan, kunnen we wellicht via mail even wat contact leggen. Altijd leuk om daar met iemand gezellig met iemand in contact te komen en te genieten tijdens een welverdiende vakantie met prachtig weer.
Hoi Lachebek, klinkt heel erg goed maar ik heb al geboekt naar een luxe resort in Bodrum omdat ik alleen dan verlof kon opnemen.
Wie weet, miss volgend jaar. Dan heb ik wel de eerste 2 weken van oktober verlof.
Een hele fijne vakantie gewenst iig!
Mag ik nog vragen waar je woont?

Dank je wel Ess, gaat helemaal goed komen, prachtig weer nog in oktober.
Helaas heb ik volgend jaar geen verlof in okt. Maar wie weet treffen we volgend jaar hier opnieuw op dit forum weer leuke reisoproepen. Jij ook een hele fijne vakantie gewenst.

Beste Ess. Ik heb wel interesse om in sept 2024 naar Turkije (Lara) te gaan. Ik ben daar meer geweest, dat was voor en net na de Corona.
Mijn leeftijd is net 70 maar men schat mij veel jonger.
Ms leuk om eerst kennis te maken. Wellicht tot ziens. Groeten Johanna

Hallo Brokke. In 2024 heb ik de 1e week van okt. verlof. Of ik nog kan gaan is nu nog maar zeer de vraag. Ik heb veel pijn/last van mijn s.i. gewricht waardoor ik nu heel moeilijk loop en niet goed kan bukken. Ik zou voor de zekerheid verder zoeken als ik jou was. Je bent iig nog ruim op tijd. Groeten Ess

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan