Reisgenoot April/mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter stex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stex

New Member
Hello iedereen!

Ik zou graag rond april/mei terug een serieuze reis maken, van ongeveer 3 tot5 weken, plaats maakt niet uit echt uit, ben voor alles te vinden, behalve Europa en Zuid Amerika.

Indien interesse, Let me know!

Hey,

Concrete plannen zijn er nog niet, maar waarschijnlijk ga ik met een vriendin weg van eind april tot ergens in mei. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd :biggrin:.
Bedoeling is 3 weken ongeveer te gaan, een beetje langer kan misschien ook nog, maar 5 weken is zeker uitgesloten.
Voorlopig staan op het lijstje van mogelijke bestemmingen:
- Bolivia
- Azoren
- Zambia en/of Mali en/of Mozambique
- Maleisië
- Indonesië
Maar dat kan nog altijd veranderen :). De eerste 2 bestemmingen zijn waarschijnlijk uitgesloten voor jou, maar dan blijven er nog altijd een aantal opties over he :).

Je laat maar weten of je interesse hebt.

:)

Hello iedereen!

Ik zou graag rond april/mei terug een serieuze reis maken, van ongeveer 3 tot5 weken, plaats maakt niet uit echt uit, ben voor alles te vinden, behalve Europa en Zuid Amerika.

Hoi!

Ik ben Isabelle, en ben van plan om in April te vertrekken naar Indonesie. Ik zou 4 maand rondtrekken in Indonesie, Maleisie en Singapore... . Mss is het leuk om samen te vertrekken?
Ik ben uit België en ben 27 jaar, als je nog iets wilt weten, dan moet je het maar vragen :)

Grtz

Hello iedereen!

Azie intetseert mij wel grtj

Da's al een goed begin :)

Ik heb nog niets geboekt, maar zou in April willen vertrekken.
Te landen in Jakarta en dan vandaar uit, wel verder te zien...
Als je 3 tot 5 weken tijd hebt kun je wel een groot deel van Indonesië zien :)

Ben je van Belgie?

Grtz

Da's al een goed begin :)

Ik heb nog niets geboekt, maar zou in April willen vertrekken.
Te landen in Jakarta en dan vandaar uit, wel verder te zien...
Als je 3 tot 5 weken tijd hebt kun je wel een groot deel van Indonesië zien :)

Ben je van Belgie?

Grtz

Mij goed , wie gaat er nog mee , en april is dat ni wat snel moeten zien voor ons budget eh
En jij wilt daar ook naar toe grtj

Mij goed , wie gaat er nog mee , en april is dat ni wat snel moeten zien voor ons budget eh
En jij wilt daar ook naar toe grtj

Ja ik moet nog even afwachten met mijn huis/werk en toestanden, maar dat weet ik dit weekend en dan weet ik ook ik met zekerheid wanneer ik zou kunnen vertrekken, kan wel uitgesteld worden tot mei eventueel...

Naar I? Jep, heel graag, lijkt mij ideaal... Qua weer, budget, cultuur... Alles eigenlijk :)

Ja ik moet nog even afwachten met mijn huis/werk en toestanden, maar dat weet ik dit weekend en dan weet ik ook ik met zekerheid wanneer ik zou kunnen vertrekken, kan wel uitgesteld worden tot mei eventueel...

Naar I? Jep, heel graag, lijkt mij ideaal... Qua weer, budget, cultuur... Alles eigenlijk :)

Wat wil graag doen , voor een beeld te krijgen en plan op te stellen
Wat voor type ben jij ??

Ja merci voor mijn topic te verkloten he...

OEI! Sorry, ik had eigenlijk op dat van jouw gereageerd, daarmee de verwarring.
Eerlijk gezegd kan ik langs geen kanten uit aan da reply-en en al! :)
Sorry was niet de bedoeling, wou enkel je plannen weten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan