reisgenoot augustus/september 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astharte

New Member
Hey,

ik zoek een reisgenoot of reisgenoten voor een leuke verre reis in augustus of september van volgend jaar. Liefst voor een maand, en wat er bij mij hoog op het verlanglijstje staat is Vietnam, Peru, Nepal. Concept: backpacken, combinatie natuur/cultuur/lokale culinaria en muziek.
Ikzelf ben jongedame van 28 jaar.

groetjes,
Astharte

reisgenoot aug/sept 2010

Hey

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor een mooie reis richting Azië.

Ik sta open voor veel bestemmingen maar heb de voorkeur voor Vietnam wat een heel mooi land is (naart schijnt :) ).

Nog op zoek? laat het me weten om af te spreken.

Groetjes
Maikel
(30jr wonend in Gent)

Hey, ik ben ook van plan om naar Vietnam te trekken in het najaar, waarschijnlijk in september. Ikzelf zou voor 3 weken gaan, aangezien ik niet meer verlof kan krijgen op mijn werk.
Mijn idee van reizen: lowbudget, met backpack, overnachten in hostels, natuur, cultuur en af en toe feestje!
ikzelf ben 31m uit buurt van Kortrijk

In voor een reisje!

Hoi!

Dat spreekt me wel aan. Ik wil eind augustus / september voor 3 weken weg. Kan helaas niet langer weg i.v.m. mijn werk. Uit hetgeen wat je opnoemt lijken Vietnam en Peru mij gaaf! Ikzelf ben momenteel nog 22 en woon in Roosendaal NB. Woon zelfstandig en ben werkzaam als intercedente. Hoor graag of het je aanspreekt!

Groetjes,
Leoni

peru

hej,

moest je nog niemand gevonden hebben: ik ben thomas (26) en op zoek naar een reisgenoot voor peru van ong 20 juli tot ong 30 aug. Laat me gerust iets weten als je geinteresseerd bent!

grtz

Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan