Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot augustus/september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruth D

New Member
Dag allemaal!

Ik ben studente en ben op zoek naar een reisgenoot voor een citytrip of trektocht in augustus of september. Zowat alle bestemmingen spreken me aan maar ik reis het liefst budget.
Ik heb (voor mijn jonge leeftijd) er al heel wat reizen en citytrips opzitten en ben dus opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ik wil graag mijn persoonlijke grenzen verleggen en dit door met een vreemde nieuwe ervaringen op te doen. Dit lijkt me tegelijk interessant en leerrijk maar ook gewoon spannend!

Groetjes, Ruth

Ikzelf zit reeds een drietal jaar in het werkleven, maar ben nog steeds even 'nieuwsgierig' om die dingen te gaan ontdekken / ontmoeten. Reizen is en blijft - in mijn ogen - daarvoor inderdaad de beste manier!

Wat mijn reisvoorkeur dit jaar betreft, is per auto (ik wil gerust alles zelf rijden en heb bovendien een eigen auto, maar kosten uiteraard wel gedeeld) en dus zal de reis uiteraard ook wel binnen Europa moeten blijven... Ik ken Europa behoorlijk goed, zo kan bijvoorbeeld Krakau&Praag (met Auschwitz en Wieliczka-zoutmijn) de ideale reisbestemming zijn, evenals een roadtripje met o.a. op de planning Dubrovnik. Italië is evenwel een fantastisch land om een roadtrip te maken waar we bij wijze van ontspanning regelmatig de auto parkeren en de zee inspringen en noem zo maar op ... Kortom, binnen Europa, waar exact bepalen de medereizigers! Natuur, rust en gezelligheid (rond het kampvuur 's avonds) zijn de kernwoorden van de trip die ik in gedachten heb..

Het ideale zou zijn met een vier-, vijftal personen (om de dieselkosten zo laag mogelijk te houden), maar met twee / drie kunnen we van m'n redelijk grote auto eventueel ook een (krappe) 'mobilhome' maken wat op zich dan wel weer de verblijfkosten zal kunnen drukken..

In mijn geval is dus alles bespreekbaar, ik luister naar hetgeen jij / jullie het liefst zouden doen!

Ik ben trouwens Sven (23j), welgekomen!

heey ik ben toon 22 jaar en van de Kempen, voor mijn zijn de plannen deze zomer om naar Schotland te trekken.
ik ben weg van 22 augustus tot 20 september. voor het eerste gedeelte wil ik de west Highland way, naar de Highland games gaan kijken en ben nevis beklimmen (hoogste berg van Schotland).
voor dit gedeelte heb ik reeds een partner gevonden. op 2 september laat hij me achter en keert terug naar huis :-(. als iemand interesse heeft om het volgende gedeelte mee te gaan, dit houd het volgende in.
de eerste 4 dagen van the cape wrath trail, het doorkruisen van het schiereiland skye, de fairy glen, the spar cave bij elgol en de fairy pools.
alles af te leggen met backpack, tent, stove, ...
als je interessen hebt laat iets weten

groetjes toon ;-)

Dag toon

Ik kan niks met zekerheid zeggen tot ik mijn examensuitslag heb en weet wanneer mijn herexamens vallen. De kans is dus vrij groot dat ik pas 8sep zou kunnen vertrekken en de 15e moet ik al terug zijn, maar ik bekijk het nog!

Groetjes

Hey allemaal

Ik zoek ook nog een reisgeno(o)t(e) voor een duotripje, voor mij kan alles ... maar graag ook redelijk budget. Ik denk bijvoorbeeld aan Montenegro/Servië/Slovakije/... Schotland & Ijsland ben ik ook zéker voor te vinden maar dan wordt het iets moeilijker om budget te blijven, maar kan zeker lukken!

Ik hou van bergen verzetten & grenzen verleggen! Liften, Openbaar vervoer, .. kan allemaal

Ik heb vorig jaar 1 maand met een vriendin doorheen het koude/natte/dure Noorwegen gelift, super ervaringen opgedaan!

Groetjes!
David

David Robbrecht | Hasselt, Vlaanderen, Belgium | Couchsurfing

Heey meid!

Ik ben Steffi, 23 jaar vanuit Oost-vlaanderen. Ik studeer bijna af en ik ben opzoek naar nieuwe uitdagingen. Wanneer jij nog geen reispartner heb wil ik jou altijd vergezellen!
Laat maar iets weten.

Liefs steffi!

Goeiemiddag,

Ik ben Googke oftewel Sam -dacht dat iedereen hier een nickname had..-, kom uit het verre Limburg en heb ook wel zin om rond te trekken. Ik ben 22 jaar, tevens ook student en denk eraan om rond eind augustus en september rond te trekken (ook afhankelijk van planning van herexamens want ik heb er helaas eentje ^^).
Ik heb weinig reiservaring, maar ben wel geïnteresseerd in Zuid en Oost-Europa. Rondtrekken van hostel naar hostel, trektochten door natuurgebieden, stadsbezoeken spreken me allemaal aan.

Wees vrij om een PM te sturen

Googke

Heey meid!

Ik ben Steffi, 23 jaar vanuit Oost-vlaanderen. Ik studeer bijna af en ik ben opzoek naar nieuwe uitdagingen. Wanneer jij nog geen reispartner heb wil ik jou altijd vergezellen!
Laat maar iets weten.

Liefs steffi!
steffi ik zou graag met je naar turkije willen gaan aan de zee of als je een voorkeur hebt kunnen we daarover ook spreken als het voor je goed uitkomt om naar turkije aan de zee te gaan zal ik al de kosten betalen groetjes

Hallo ik zou graag met je naar turkije willen gaan aan de zee of als je een voorkeur hebt kunnen we daarover ook spreken als het voor je goed uitkomt om naar turkije aan de zee te gaan zal ik al de kosten betalen groetjes

Hey David,

Wanneer zou je dat tripje willen doen?
Ik zou ook graag es die kanten van Europa doorkruisen!
Ik ben vooral op zoek naar wat avontuur en nieuwe ervaringen, dus alles kan voor mij

Groetjes,
Laure

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...