Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot augustus/september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruth D

New Member
Dag allemaal!

Ik ben studente en ben op zoek naar een reisgenoot voor een citytrip of trektocht in augustus of september. Zowat alle bestemmingen spreken me aan maar ik reis het liefst budget.
Ik heb (voor mijn jonge leeftijd) er al heel wat reizen en citytrips opzitten en ben dus opzoek naar een nieuwe uitdaging. Ik wil graag mijn persoonlijke grenzen verleggen en dit door met een vreemde nieuwe ervaringen op te doen. Dit lijkt me tegelijk interessant en leerrijk maar ook gewoon spannend!

Groetjes, Ruth

Ikzelf zit reeds een drietal jaar in het werkleven, maar ben nog steeds even 'nieuwsgierig' om die dingen te gaan ontdekken / ontmoeten. Reizen is en blijft - in mijn ogen - daarvoor inderdaad de beste manier!

Wat mijn reisvoorkeur dit jaar betreft, is per auto (ik wil gerust alles zelf rijden en heb bovendien een eigen auto, maar kosten uiteraard wel gedeeld) en dus zal de reis uiteraard ook wel binnen Europa moeten blijven... Ik ken Europa behoorlijk goed, zo kan bijvoorbeeld Krakau&Praag (met Auschwitz en Wieliczka-zoutmijn) de ideale reisbestemming zijn, evenals een roadtripje met o.a. op de planning Dubrovnik. Italië is evenwel een fantastisch land om een roadtrip te maken waar we bij wijze van ontspanning regelmatig de auto parkeren en de zee inspringen en noem zo maar op ... Kortom, binnen Europa, waar exact bepalen de medereizigers! Natuur, rust en gezelligheid (rond het kampvuur 's avonds) zijn de kernwoorden van de trip die ik in gedachten heb..

Het ideale zou zijn met een vier-, vijftal personen (om de dieselkosten zo laag mogelijk te houden), maar met twee / drie kunnen we van m'n redelijk grote auto eventueel ook een (krappe) 'mobilhome' maken wat op zich dan wel weer de verblijfkosten zal kunnen drukken..