Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aleid

New Member
Hi, mijn naam is Aleid; ik zoek een avontuurlijke 65 plusser om in onze zomer per camper een aantal weken rond te trekken in Australië.
Ik was eens aan de oostkust. Westkust heeft de voorkeur, maar zuid en midden over naar noord is ook prima.
In overleg. is veel mogelijk.

Ha Aleid,
Op mijn lijstje staat nog steeds een campertour door Australië. Ik ben er nog nooit geweest, een nieuw stukje van de wereld om te ontdekken. Ik rij wel camper. Heb je al een reisgenoot gevonden of is het de moeite waard om met elkaar kennis te maken?
Ik plaats er nog een reactie achteraan om deze zomer naar Canada te gaan.

Ha, wat leuk een reactie; tot nu toe heel vage toezeggingen. Aan het eind van de week weet ik meer. ik was aan de oostkust en ik wil nu een deel van de rest zien. Ik was 2 x in Sydney; ik kan me voorstellen dat je graag naar Sydney wilt. Dus voor een 3 x keer naar Sydney gaan vind ik geen probleem. Ik ben vrij flexibel. Er kan veel, maar aan roken heb ik een enorme hekel en ik krijg van rook ook last van mijn ogen. Een luxe camper hoeft niet om mij, daar de campings geweldig zijn. Ik heb 1 x meegemaakt dat er zelfs schone theedoeken hingen. Ik vind het land geweldig. De ruimte, de rust en de manier van leven. Volgen mij heeft niemand daar een burn out. Toch wordt er keihard gewerkt. Ik mail je aan het eind van de week. Hartelijke groet en tot dan.

Beste Aleid,
Helaas....... ik heb niets meer gehoord en neem dan maar aan dat je een maatje hebt gevonden.
Veel plezier,
Mayke

Hallo Aleid, ik ben nu in Bali, maar zou graag een keer naar Australië willen. Het idee van je spreekt me aan!! Als je al voorzien bent, dan hoor ik dat graag. Ik kom 7 april weer terug. Ik woon in Arnhem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...