Hallo!
Ik zou tussen 27/6 en 23/7 graag een reis maken van ongeveer 3 weken, ik ben gebonden aan deze data. Hiervoor zoek ik nog een reisgenoot tussen de 20 en 30, zelf ben ik 22.
Ik zou graag een Aziatisch of Afrikaans land bezoeken, ik sta eigenlijk open voor alle voorstellen binnen mijn vakantieweken.
Ik ben op zoek naar een avontuurlijk persoon, die samen met mij het land, zijn mensen, cultuur en natuur wil ontdekken. Ik hoef geen perfect uitgestippelde reis, maar enige voorbereiding vermijdt veel stress
budget: wel, ik ben student, dus redelijk low-budget
Hi Astrid,
Jouw berichtje spreekt me wel aan! 27 juni is alleen voor mij net iets te vroeg om te vertrekken ivm m'n huidige interim opdracht. Is het voor jou ook mogelijk om de reis een weekje op te schuiven?
Verder denk ik dat we hetzelfde in de vakantie staan. Ik hou van een mix tussen relaxen, maar zeker ook lekker actief bezig zijn. En ik vind het ook erg fijn om een goede voorbereiding te doen .
Hallo, de data opgegeven zijn voor mij uiterste begin- en einddata. Hiertussen wil ik graag 2à3 weken reizen, maar ik moet 23 juli 's avonds terug thuis zijn
Wat zijn jouw reisideeën?
Hi,
ok! Dan wordt het denk ik lastig. Ik zoek juist iemand om de eerste week (of 2) door te brengen. Eventueel prima als daar onze wegen scheiden.
Mijn oorspronkelijke idee wat om in september/oktober te gaan, maar ben daar in wel flexibel.
Ik ben ook student, net klaar met de examens. Mocht je nog niemand gevonden hebben om mee te reizen, dan wil ik wel meegaan naar Azië of Afrika. Ik hou niet van perfect uitgestippelde reizen. Ik zoek naar avontuur, natuur en cultuur. Ik ben een rustig persoon.