Reisgenoot Azië (oktober/ november)

Status
Niet open voor verdere reacties.

universumlight

New Member
Hallo,
Ik word 22 jaar en ben dit jaar in juni afgestudeerd en zou graag volgend semester een reis maken (van nu nog onbepaalde duur). Ik zou graag het land Azië van wat dichter willen bekijken. Ik ben hiervoor nog alleen maar zou graag iemand vinden met dezelfde passie! Ik trek graag door de natuur, de cultuur opsnuiven & af en toe wat relaxen! :) De landen Nepal, Laos, Vietnam en Thailand spreken mij hard aan! Ik sta ook open voor andere landen! Je mag me altijd contacteren!

Groetjes,

Moet je echt doen ! Zelfs zonder een reisgenoot hier gevonden te hebben, zal je onderweg sowieso mensen ontmoeten die dezelfde passie hebben. Zelf ben ik al in Nepal, Vietnam en Thailand geweest en ze zijn zeker aan te raden en makkelijk bereisbaar op je eentje!
Veel succes en hopelijk vind je nu hier nog een reisgenoot!

Hallo,
Ik word 22 jaar en ben dit jaar in juni afgestudeerd en zou graag volgend semester een reis maken (van nu nog onbepaalde duur). Ik zou graag het land Azië van wat dichter willen bekijken. Ik ben hiervoor nog alleen maar zou graag iemand vinden met dezelfde passie! Ik trek graag door de natuur, de cultuur opsnuiven & af en toe wat relaxen! :) De landen Nepal, Laos, Vietnam en Thailand spreken mij hard aan! Ik sta ook open voor andere landen! Je mag me altijd contacteren!

Groetjes,

Hi Universumlight

Als je toch naar Vietnam gaat, neem Cambodja ook bij...en als je toch naar Thailand gaat, neem Maleisië ook bij... en nu tel hoeveel landen wil je bezoeken en vermenigvuldig het met minstens 1 maand / land = je reis :)
GO FOR IT ! (y)

Groetjes
Gecko :)

Laatst bewerkt:
Hoi!

Heb je al een reisgenootje kunnen vinden? Ik ben Lianne, 25 jaar en ga vanaf september backpacken in Azië. Ik wil vooral Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesie en de Filipijnen willen zien, maar alles is bespreekbaar. Ik hou van een combinatie van natuur, cultuur, actieve dingen zoals hikes maken, strand en af en toe uitgaan. Mocht je nog op zoek zijn naar een reisgenootje, laat het me weten :)

Groetjes Lianne

Hallo,
Ik ben wel geinteresseert maak ik kan alleen 3 weken on oktober. mijn naam is mitchell en ik ben zelf 24

Hallo!

Ik ben van plan om in oktober/november een maand naar Nepal te gaan. Afgelopen jaar ben ik 2 maanden voor mijn studie in Nepal geweest en dat is me erg goed bevallen!
Het is een geweldig land maar door mijn studie ben ik alleen nog maar in de omgeving van kathmandu geweest. Ik zou ik oktober/november heel graag meer van het land willen zijn en wil dan een maand gaan rondreizen in Nepal!
Wanneer jouw dit ook aanspreekt kunnen we wellicht samen (of een deel daarvan) gaan. Wanneer je van plan bent om rond die tijd ook naar Nepal te gaan lijkt het me leuk om in contact te komen!

Groetjes!!
Lieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan