Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Azië september 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berber98

New Member
Hi allemaal,

Mijn naam is Berber (v), ik ben 25 jaar en rond dit collegejaar mijn master af. Het lijkt me heel leuk om daarna te gaan backpacken door Azië. Ik ben opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot rond mijn leeftijd. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Vietnam, Thailand, Nepal of Japan, maar andere ideeën zijn ook welkom. Ik ben ondernemend en hou ervan om veel te zien, maar een dagje rustig aan vind ik ook prima! Qua reisperiode ben ik flexibel. Het liefst vertrek ik begin september. Ik ben niet eerder alleen op reis geweest en het lijkt me gezellig ook nu (deels) samen te reizen.
Stuur me vooral een berichtje als je ongeveer dezelfde leeftijd hebt en het je leuk lijkt om (een deel) samen te reizen!

Groetjes,

Berber

Laatst bewerkt:
Hey Berber, alles goed? Ik ben Rayo en zag je oproep voorbij komen. Die sprak me aan. Was benieuwd of je nog op zoek bent naar een reismaatje? Groetjes Rayo

Hi Berber,

Ik ben Lianne, ook 25 jaar en ben alweer een tijdje aan het werk. Na mijn master wilde ik graag backpacken in Azië, maar door corona was dat helaas niet mogelijk, en ben ik dus gaan werken. Daarom heb ik nu vanaf september een aantal maanden vrij genomen om alsnog te gaan reizen! Je berichtje spreekt me erg aan omdat ik ook graag veel wil zien, maar een relaxdagje ook wel lekker vind. Daarnaast geef je ook aan een reismaatje te zoeken die evt. deels samen wil reizen, zo kunnen we evt. nog besluiten ons eigen pad te gaan.

Ik hoor graag van je!

groetjes,
Lianne

Ik heb wel interesse!

Ik ben Cato, 21 jaar. Ik kom uit België. Ik heb al enkele reizen achter de rug, maar ben altijd benieuwd naar meer! Azië staat dan ook zeker nog op mijn bucketlist!

Hi Berber, ben je nog op zoek naar een reisgenoot? Ik zou zelf graag vanaf augustus/september willen reizen naar Azië (thailand). Ik ben Britt, 24 jaar en dit zal ook mijn eerste solo reis worden. Daarom wil ik graag ook (deels) samen reizen!

Je kunt me altijd een berichtje sturen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...