Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot - Bestemming onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominiek

Member
Hallo aan iedereen,

Ik ben Dominiek, 22 jaar, Belg en reis graag de wereld rond, ik heb reeds al veel gezien, check mijn sig maar een reispartner vinden is toch niet evident.
Ik had normaal plannen voor 3 weken Bali in november maar gezien mijn travelmate een vriendin heeft gaat deze niet door, ik had ook plannen voor Rhodos in juni maar gezien die travelmate ineens ging sparen voor een nieuwe wagen.
Lange verhalen en dergelijke om tot conclusie te komen dat ik gewoon eens wil horen
of er mensen zijn die concreet zin hebben om op reis te vertrekken en iemand zoeken. Liefst iemand uit de Belgische taalgrens en rond mijn leeftijd.

Mvg

Dominiek

reis

hallo

ik ga in oktober van de eerste tot dertiende naar noorwegen en zweden en zoek nog iemand die meewil

groeten Maarten

Dag Maarten,

Scandinavie is zowieso een topbestemming op gebied van oa natuur.
In hoeverre is je voorstel concreet. Al een idee van een programma ?

mvg

reis oktober

hallo Dominiek

ik heb het voorschot al betaald dus de planning ligt al vast

ik blijf eerst een nacht in malmö, dan telkens twee nachten in twee ander plaatsen en goteborg dan verder naar oslo waar ik een nacht verblijf dan verder naar geiko in noorwegen voor drie nachten, das in het midden van t zuiden van noorwegen, in zweden is het rondreis ook door het zuiden, ik ga met auto zonder ferrys te nemen met men hond voor natuur wandelen cultuur beetje winkelen beetje uitgaan, de laatste nacht is ook in malmö . die activiteiten kunnen nog wel gewijzigd worden als je nu bv zegt ik ga nooit uit of zo gen probleem

groeten Maarten

Hey Dominiek,

Wat denk je van 3 weken met de rugzak door Chili/Bolivia trekken in nov?

Groeten,
Kristof

hey toevallig ik heet ook dominique 22j belg

reisplannen wil ik liefst bespreken , want er is bij mij al veel int water gevallen

grtj domi

Hoi!

Ik heb via deze weg mensen gezocht en gevonden voor een reis door Vietnam. Jammer genoeg hebben problemen bij mijn reispartners ervoor gezorgd dat ze niet meer mee kunnen. Ik zoek dus nieuwe mensen tussen de 18 en 35 jaar die samen met mij deze reis willen maken. Het wordt vast een mooie reis!

Ik hoop op veel reacties!

Ikzelf ben 24 jaar, gedulidig en kan met iedereen overweg, ben leraar en de rest vraag je maar.

De reis moet doorgaan tussen 1 julie en 16 augustus, want dan heb ik vakantie. uiteraard kan er nog aan het plan worden gesleuteld. prinicpe is wel rondereizen, low budget, couchsurfing en nachttreinen, afwisseling, jungle, steden, cultuur, strand, ...

Brussel – Hanoi
Brussel – Hanoi
Hanoi
Hanoi
Huong Tich (Parfumpagode)
Sapa
Bac Ha
Cuc Phuong National park
Halongbaai
Halongbaai
Hué
Hué (parfumrivier)
Bach ma National park
Bach ma national park – Hoi An
Hoi An
Hoi An (My Son)
Nha trang
Nha Trang
Buon Ma Thuot (Yok Don )
Phan Thiet (Mui Ne strand)
HCM
HCM
Mekong-delta
Mekong-delta
Mekong-delta
HCM - Brussel

hey domeniek,

en? al een reisgenoot gevonden? al concrete reisplannen?
indien niet
ik ben momenteel op nog op zoek naar een reisgezel,
als reisbestemming heb ik momenteel de voorkeur voor zuid-amerika,
(twee jaar richting azië getrokken), maar alles is bespreekbaar

laat je me iets weten?
onanona@live.be

grtjes
m.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...