Reisgenoot Cambodja en Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben88

New Member
Hey allemaal,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Ben, woon in Oostmalle, hartje van de provincie Antwerpen, ben 28 jaar, heb al enkele mooie reizen achter de rug zoals China en Peru en kijk uit naar een volgende reis. Zelf doe ik het liefst veel cultuur op en dat in combinatie met het ontdekken van prachtige natuur. Strandvakanties en lange lastige trekkings met de rugzak zijn dan weer niets voor mij, hoewel een dagje of twee op een reis geen kwaad kan.

Ik speel al enkele maanden met de gedachte om begin 2018 richting Cambodja/Thailand te reizen (al dan niet georganiseerd een reisorganisatie zoals joker), maar ik krijg niemand van mijn vrienden overtuigd om mee te gaan (financieel, geen tijd, werk, te ver, ...). En omdat alleen ook maar alleen is, zoek ik via deze weg nieuwe reisgenoten (man of vrouw maakt me niet uit) van rond mijn leeftijd, dus liefst rond 25-35 jaar, met hetzelfde enthousiasme voor deze landen. (y)

Indien interesse, laat maar iets weten

Hey lees je mijn post even.. misschien spreekt het je aan?

Hey Marijke,

Ik had je post ook al gelezen, jammer genoeg zijn jouw datums voor mij niet haalbaar. Anders had ik graag verder afgesproken wat mogelijk was :-)
De periode die ik voor ogen had, is de eerste helft van 2018. Ik hoop dat je alsnog een reisgezel vindt en dat je een fantastische reis mag ervaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan