Hallo! Ik wil al geruime tijd naar Cuba, maar ben nog op zoek naar een reisgezel. Liefst geen georganiseerde groepsreizen (in dat geval zou ik best wel alleen gaan ), maar rondtrekken met openbaar vervoer en verblijf in casas particulares. Iemand die zich ook aangesproken voelt om ginder op 'eigen houtje' rond te trekken? Had november in gedachte, maar kan eventueel ook later...
Hallo! Ik wil al geruime tijd naar Cuba, maar ben nog op zoek naar een reisgezel. Liefst geen georganiseerde groepsreizen (in dat geval zou ik best wel alleen gaan ), maar rondtrekken met openbaar vervoer en verblijf in casas particulares. Iemand die zich ook aangesproken voelt om ginder op 'eigen houtje' rond te trekken? Had november in gedachte, maar kan eventueel ook later...
Wij, 2 gasten en een meisje van respectievelijk 29,,33 en 25 jaar, en collegas van elkaar (veiligheidsmedewerkers luchthaven) gaan sowieso in het voorjaar van 2009, rond maart april, voor 2 weken, en gaan er van stad naar stad trekken en zoals je zegt met openbaar vervoer en verblijf in casa particularas. ver van de toeristen en dicht bij de couleur locale. ikzelf heb via een cubaanse vriend in belgie adressen en contacten van mensen ginder die ons soms kunnen begeleiden. vrienden en familie van mijn vriend. wie zich aangesproken voelt om mee te gaan is welkom, leeftijd of geslacht speelt geen rol, goed humeur en zeer veel gevoel voor humor zijn wél een vereiste.
Ik ben Fanny, 22 en net afgestudeerd als leerkracht. 22 is wel jong, maar dat wil absoluut niets zeggen natuurlijk. Ik heb enorm veel zin om tijdens mijn sabatjaar een stapje in de wereld te zetten. Oktober ben ik alvast weg richting oost europa en in januari wil ik graag voor een drietal maanden naar india trekken. November zou ik graag ook wel ergens heen gaan. Cuba staat al even op het 'to do-list'.
Voor mij betekent aangenaam reizen een aantal dingen.. toch wel min of meer een plan, dat ook wel weer veranderd kan worden als we er zin in hebben. Een mooi evenwicht tussen actief vanalles en nog wat ondernemen en toch ook genoeg rust om van alles gewoon te kunnen genieten. Ik kan enorm genieten van gewone ontmoetingen met mensen en kruip dus niet graag weg in een ver uithoekje van één of andere hostel. Ik ben spontaan en van het 'no nonsense' type. We gaan waar we voor staan!
Zo.. dat is het zo een beetje denk ik. Als je nog steeds op zoek zou zijn naar iemand, mail me dan maar even 'fanny.vanuijtven@gmail.com'. Wie weet klikt het en dan wordt het een schitterende reis!
hey,
kwas eigenlijk nog op zoek naar een reisgezel(lin) voor Azië volgend voorjaar
...kwil er doodgraag nog eens naartoe ( t'zal wel geen 3maand zijn)...
maar ik kan er ook nog wel even tussenuit in november en Cuba staat ook nog in mijn lijstje van favoriete bestemmingen...
maar voorlopig kan ik nog niet veel zeggen, mijn verlofplanning ligt nog niet 100 % concreet vast...
maar ideetjes kunnen altijd uitgewerkt worden...!!!
...of soms is het ook gewoon leuk om ideeen uit te wisselen
mailen mag altijd...
Thanks voor jullie reacties!! Ondertussen zijn de plannen al weer wat gewijzigd vrees ik :-( Geen Cuba in november meer voor mij... binnenkort vertrek ik alweer voor een drietal weken naar New England...
Viavia dus , maar heb jij anders geen zin (en tijd + verlof uiteraard) om met mij een maand (of 3 weken) naar Cuba te gaan in november? Let me know! (fanny.vanuijtven@gmail.com)