Reisgenoot Cuba Oktober 2008

• Onderwerp starter Onderwerp starter rein
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rein

New Member
Hallo,

Ik ben een 27-jarige jongedame en zoek een reisgezellin (van ongeveer mijn leeftijd) om de 2de helft van oktober 2008 naar Cuba te gaan. Er zijn voor die periode nl ongelooflijke promoties beschikbaar. Hieronder een overzicht van mogelijkheden:
  • 10-17/10: 333€
  • 14-24/10: 353€
  • 10-24/10: 353€
  • 14-28/10: 353€
Prijzen zijn incl taxen.

Ik droom alvast van paradijselijke stranden, opzwepende ritmes, statige koloniale gebouwen, lachende mamasitas, dikk sigaren,...

Laat iets weten als je met dezelfde dromen zit.

Rein

Cuba

Dag Rein,

ik ben er ook 27 en heb wel zin om cuba te ontdekken!
ik ben in het najaar van 2007 3 maanden door zuid-amerika getrokken en dat smaakte naar meer!
cuba staat al lang op mijn lijstje maar 'k zag het niet zitten om er alleen aan te beginnen..

die promoties waar je het over hebt zijn waarschijnlijk al lang afgelopen?

en die dromen van u: daar kan ik me best in vinden hoor!

astrid
(gent)

Hallo,

Ik ben een 27-jarige jongedame en zoek een reisgezellin (van ongeveer mijn leeftijd) om de 2de helft van oktober 2008 naar Cuba te gaan. Er zijn voor die periode nl ongelooflijke promoties beschikbaar. Hieronder een overzicht van mogelijkheden:
Prijzen zijn incl taxen.

Ik droom alvast van paradijselijke stranden, opzwepende ritmes, statige koloniale gebouwen, lachende mamasitas, dikk sigaren,...

Rein[/quote]

Dag Rein,
Ik vroeg me af via welke site je deze promoties had gevonden!
Ben een beetje aant zoeken naar goedkope tickets voor Cuba.
groetjes
Griet

Hallo,

Prijzen zijn incl taxen.

Rein

natuurlijk zijn de reizen naar de caraiben in die periode spotgoedkoop... het is dan orkaanseizoen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan