Reisgenoot(e) gezocht voor Citytrip naar Florence

Status
Niet open voor verdere reacties.
Florence, een prachtige stad die ik tweemaal kort kon bezoeken middels een rondreis Italië. Heel graag wil ik terug naar Florence , met vliegtuig, om op eigen tempo het Uffizi museum, Piazza del Duomo te ontdekken. Heerlijk wandelend; de Ponte Vecchio en te genieten vd prachtige stad en het heerlijke eten.
Ik ben 60+, sportief en fit. Planning om naar Florence te gaan is voorjaar of najaar 2024
Met z’n tweetjes, of met z’n drieën is alles leuker, vandaar deze oproep.

Florence, een prachtige stad die ik tweemaal kort kon bezoeken middels een rondreis Italië. Heel graag wil ik terug naar Florence , met vliegtuig, om op eigen tempo het Uffizi museum, Piazza del Duomo te ontdekken. Heerlijk wandelend; de Ponte Vecchio en te genieten vd prachtige stad en het heerlijke eten.
Ik ben 60+, sportief en fit. Planning om naar Florence te gaan is voorjaar of najaar 2024
Met z’n tweetjes, of met z’n drieën is alles leuker, vandaar deze oproep.

Hallo Jolanda, ik ga heel graag met je mee!
Ik ben eind juni met een groepsreis in oa Florence geweest met rondleiding van een gids. Naar mijn beleving ben ik doorheen gejaagd en wil ik alles wat jij noemt en méér bekijken maar er dan de tijd voor kunnen nemen.
Meer nog dan Rome zit Florence in m'n hart. Wat ik ervan gezien heb vond ik geweldig.
Toevallig heb ik onlangs naar vliegreizen naar Florence gezocht. Prima te doen maar liever niet in mn uppie.
Ik ben vr, 60+, gepensioneerd en woon in Groningen.
Ik hoop op een reactie.
Groetjes Louisa

Hallo Louisa, bedankt voor je leuke reactie.
Ik ben zelf ook twee keer met een groepsreis, met de bus, naar Florence geweest. Dat was een rondreis Toscane. De laatste incl.Rome. Heel mooi, vermoeiend en toch eenzaam zo tussen de andere stellen reizigers. Florence is geweldig. Met het vliegtuig is een zeker een optie. Op eigen gelegenheid op je gemak alles bezoeken.
Groetjes Jolanda

Laatst bewerkt:
Hoi Jolanda, leuk dat je zo snel reageert. Ja, ik ben met effeweg geweest, 10 dgn Rome, Florence, Venetië. Was de 1ste keer, zo'n groepsreis. Wel bijzondere ervaring....Ik vond het geweldig, alleen de reis al door de Alpen en Toscane. Maar je wordt geleefd en het tempo is heel hoog. Maar vooral Florence wil ik opnieuw bekijken.
Waar woon jij? Ik geloof dat deze berichten openbaar zijn. Ik zal kijken of ik een pb kan sturen.
Groetjes Louisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan