Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot(e) gezocht voor lange reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phyllis

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Phyllis, (bijna) 21 jaar en woon in Antwerpen.
Aangezien mijn vrienden nog studeren zoek ik een reisgenoot(e).

Ik ben sportief, sociaal, openminded en goed lachs!

Mijn-die-ik-zeker-nog-wil-bezoeken-bestemmingen zijn:

°Australie-Nieuw Zeeland-Figi
°Zuid Amerika
°Azie: India-Tibet-...

Natuurlijk sta ik volledig open voor andere bestemmingen maar mijn voorkeur gaat uit naar cultuur!

Ik ben nu nog volop aan het sparen maar terplaatse kleine jobkes zoeken schrikt me ook niet af!

Interesse, laat het me weten!
Grtz Phyllis (elfjephyllis@hotmail.com)

Hey Phyllis,

Ik ben geinteresseerd in je oproepje maar wanneer zou je precies willen reizen? Ikzelf ben 23 (v), en woon in West-vlaanderen. Ik zou heel graag naar Zuid-amerika gaan (voorkeur: ecuador, peru, bolivie, chili) maar alleen is maar alleen, dus liever met 2 of een klein groepje. Het enige is dat ik eigenlijk pas vanaf eind juni tot eind september kan.
Ik weet niet of dit dit jou zou kunnen interesseren?

groetjes
Sonrisa

Hallo Phyllis en Sonrisa,

Ik ben een 23 jarige jongen en studeer in Brussel. Ik ben ook geinteresseerd in jullie oproep. Ik heb heb al wat reiservaring (India, Nepal, Thailand, Borneo, Venezuela, Kenia, Tanzania). Bij gebrek aan avontuurlijk aangelegde vrienden zoek ik hier wat rond of er mensen zijn die zin hebben om verre reizen te maken. Ik hou van een goede mix tussen avontuur, cultuur en natuur. Ik heb in juli, september en eventueel de eerste week van oktober tijd. Echter de laatste twee weken van augustus wordt het voor mij moeilijk om verlof te krijgen.

Hey allemaal,

Ik ben Hilke, ben bijna 24 en woon in Rumst (Antwerpen). Ik werk nu 2 jaar als vroedvrouw, maar heb nog zoveel dromen, dus het is nu of nooit. Ik zoek iemand (of meerdere mensen) die zin hebben om een jaar mee naar Zuid Amerika te gaan. Ik zou ergens rond oktober, november 2009 vertrekken.
Heeft er iemand interesse? Mail gerust naar hilkehermans@hotmail.com

Groetjes
Hilke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...