Reisgenoot/e Ierland/Schotland

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenc

Member
Hallo iedereen

T'is een tijdje geleden dat ik terug op dit forum ben. Kwas een klein beetje vergeten dat ik hier nog een account had.

Ik ben een 22 jarige kerel en ik ben op zoek naar mensen die graag low-budget willen reizen naar ierland of schotland. Periode liefst asap.

Alles is bespreekbaar. Mocht jij ook zo iets hebben van. Ik wil weg en zo rap mogelijk laat me iets weten. En wie weet kunnen we volgende week al in Ierland of Schotland staan.

Andere landen zijn ook mogelijk. Mijn budget ligt op 500 euro max.

Groetjes en hopelijk tot gauw

Steven

Hey,

Moest je ondertussen niet al lang in Ierland of Schotland zitten..lees dan even dit berichtje.

Ik ben Fanny, 22 en net afgestudeerd als leerkracht. 22 Ik heb enorm veel zin om tijdens mijn sabatjaar een stapje in de wereld te zetten. Oktober ben ik alvast weg richting oost europa en in januari wil ik graag voor een drietal maanden naar india trekken. November zou ik graag ook wel ergens heen gaan. Ierland en Schotland staan onder andere ook al even op het 'to do-list'.

Voor mij betekent aangenaam reizen een aantal dingen.. toch wel min of meer een plan, dat ook wel weer veranderd kan worden als we er zin in hebben. Een mooi evenwicht tussen actief vanalles en nog wat ondernemen en toch ook genoeg rust om van alles gewoon te kunnen genieten. Ik kan enorm genieten van gewone ontmoetingen met mensen en kruip dus niet graag weg in een ver uithoekje van één of andere hostel. Ik ben spontaan en van het 'no nonsense' type. We gaan waar we voor staan!

Zo.. dat is het zo een beetje denk ik. Als je nog steeds op zoek zou zijn naar iemand en je kan in die periode, mail me dan maar even '[email protected]'. Wie weet klikt het en dan wordt het een schitterende reis!

Groetjes, Fanny

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan