Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot(e) september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieke

Member
Hallo

Ik ben een 34 jarige vrouw die op zoek is naar een gemoedelijke reisgenoot(e) zonder bijbedoelingen.
Ik wil er graag eens tussenuit in de maand September. De reisbestemming is overeen te komen voor een dag of 10. Het hoeft voor mij geen luxehotel te zijn maar toch wat comfort kamperen zie ik niet zitten. Had een budget van ongeveer 1000 euro in gedachten; hou ervan om de plaatselijke cultuur op te snuiven door wat uitstappen te maken, te gaan eten, een museum te bezoeken eens te gaan dansen in de plaatselijke discotheek, wat te zonnen maar geen dagen na elkaar. Een strandvakantie met enkel eten en zonnen is aan mij niet besteed. Heb interesse in de stad Lissabon ( daar kan je zon en cultuur op snuiven) maar het mag ook wat anders zijn bv een fietsvakantie langs de Donau of zoiets.
Herken je jezelf in iets van deze omschrijving en wil je er ook graag eens op verlof in de maand September mail me dan.
Leeftijd is niet zo belangrijk maar gemeenschappelijke interesses wel.
Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Valencia Casa Amigo eind september 2009

Nieke,

Lijkt het je wat om naar Casa Amigo te gaan in Spanje. Op de site van Casa Amigo staat een leuke wellnessvakantie hier zou ik graag heen gaan met 3 andere meiden. Lijkt dit je wat?
Laat dan wat van je horen.

Groetjes,
Jacky12051963

Babbelen

heb je msn ofzo?
dat we eens een babbeltje kunnen slaan...

xxbjorn
Bjorn ik ga er vanuit dat je een jongen bent. Ik zoek toch echt vrouwen om mee weg te gaan omdat ik graag een wellnessvakantie mee wil maken, tenzij jij dit absoluut ook leuk vind. Kijk dus even op de site www.casaamigo.nl.
Vind je het leuk om mee te gaan ondanks dat jij misschien de enige jongen kan zijn mail me dan maar Jackyswellness@ziggo.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...