simpa
New Member
Hola!
Ik zoek een reisgenoot (m/v) voor Ecuador/ Quito begin april.
vanaf volgende week volg ik Spaanse les in Quito voor 4 weken, ik verblijf in een gastgezin.
Nadien heb ik een 2 tal weken voor rond te trekken, de reis zou low budget zijn met oog
voor cultuur en vooral natuur want Ecuador zou heel mooi zijn en met een beetje Spaans zou
ik met locals toch al een gesprekje kunnen doen.
de rondreis begint 09/04 voor twee weken en nadien begin ik een stage in een reisbureau in
Quito. Ben benieuwd want heb nog geen voet in Zuid-Amerika gezet en wou het dit keer is
anders proberen dan in een groepsreis.
Mss dat er ook iemand die periode in Ecuador is, dan zou het leuk zijn om samen enkele trips
te doen of de jungle in de Andes te verkennen.
Wie interesse heeft, laat gerust een berichtje achter.
Ter info ik ben 42 jaar, woon te St Niklaas
groeten
Patricia
Ik zoek een reisgenoot (m/v) voor Ecuador/ Quito begin april.
vanaf volgende week volg ik Spaanse les in Quito voor 4 weken, ik verblijf in een gastgezin.
Nadien heb ik een 2 tal weken voor rond te trekken, de reis zou low budget zijn met oog
voor cultuur en vooral natuur want Ecuador zou heel mooi zijn en met een beetje Spaans zou
ik met locals toch al een gesprekje kunnen doen.
de rondreis begint 09/04 voor twee weken en nadien begin ik een stage in een reisbureau in
Quito. Ben benieuwd want heb nog geen voet in Zuid-Amerika gezet en wou het dit keer is
anders proberen dan in een groepsreis.
Mss dat er ook iemand die periode in Ecuador is, dan zou het leuk zijn om samen enkele trips
te doen of de jungle in de Andes te verkennen.
Wie interesse heeft, laat gerust een berichtje achter.
Ter info ik ben 42 jaar, woon te St Niklaas
groeten
Patricia
Laatst bewerkt: