Hallo
Ik ben een Belgische studente (Gent) en ik wil in februari 2017 een grote maand rondtrekken in Nieuw-Zeeland. Ik wil het hele eiland ontdekken, vooral de natuur dan: Tongariro Crossing, Abel Tasman National Park en Fjordland staan zéker op het programma. Daarnaast sta ik ook open voor outdoor-activiteiten als skieën (als er sneeuw ligt) of raften. Ik kan niet surfen, maar wil het graag leren! In februari is het nog zomer in Nieuw-Zeeland dus dat lijkt me de ideale maand om te gaan. De grote steden en de natuur er rond ontdekken zie ik volledig zitten!
Door mijn krap budget, wil ik graag zeer low-budget reizen: ik sta open voor liften, zou in hostels slapen en evt. kamperen. Het moet een backpackreis worden, waarbij de hoofdlijnen van het programma min of meer vaststaan, maar waar van afgeweken kan worden.
Hierna trek ik verder naar Australië om er met een Work And Travel Visum aan de slag te gaan tot augustus. Ik zoek nog één of meer reisgenoten die me willen vergezellen tijdens mijn ontdekkingstocht in Nieuw-Zeeland!
Zelf ben ik avontuurlijk en ondernemend en lid van de scouts. Ik hou van lekker eten, af en toe een pintje gaan drinken en van muziekfestivals. Ik ben op zoek naar een enthousiaste en avontuurlijke reisgenoot (liefst -30j). Voor de reisperiode ben ik flexibel. Ik popel om te vertrekken! Jij ook?