reisgenoot Frankrijk september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessa1992

New Member
Hallo,

Ik ben student TEW en zoek een reisgenoot om (wellicht) tussen 14 september en 24 september te trekken in Frankrijk, noord of zuid maakt niet veel uit.:smile:

Hey Tessa,
Jouw topic spreekt me wel aan :) Ik zoek ook nog iets om te doen na de herexamens. Hoe zie jij deze trektocht? Is dat (semi)onvoorbereid met de tent rond trekken, of eerder een volledige route uitstippelen en slaapplaatsen op voorhand vastleggen?
Ik studeer trouwens handelswetenschappen en kom uit Gent.

Groeten
Jonas

het is bij mij ook inderdaad voor na de herexamens,
ik denk dat ik het liefst met een tent zou rondtrekken en dan op het moment zelf wel zien, wel weten waar je van dag tot dag (ongeveer) naar toegaat, maar dan op het moment zelf kijken voor slaapplaats

Oke, dat lijkt me wel top :) En is dit iets wat je met 2 of meer personen wilt doen?
Vanwaar kom je trouwens?

Jonas

wel, normaal ben ik van het principe hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar ik denk wel dat je om te trekken niet met te veel mag zijn, ik denk dat het niet zo leuk is als je bijvoorbeeld fiets en enkele mensen kunnen niet mee ofzo :p

Ik ben van Brugge, maar tijdens de week zit ik op kot in Gent :)

Hah oké :p wel ik hoop dat we hier uiteindelijk nog een paar geïnteresseerden vinden, want ik vond verder geen echt soortgelijke fora via google.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan