Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

annakrikke

New Member
Reisgenoot Frankrijk
Welke man of vrouw van van ca 70 jaar wil met mij in het voor- of najaar 1 tot enkele maanden naar ile d'oleron, vlak boven Bordeaux.
Het is daar 5-10 graden warmer dan in Nederland, je kunt bijna altijd buiten zijn, door het bos op1 km van het strand, lekker fietsen, wandelen, zonnen, schelpjes zoeken....en heerlijk eten.
En wie weet komende winter naar Spanje, Portugal of......
Hoor ik van je? Anna

hallo, heb al langer in mijn hoofd in de winter een poosje te vertrekken. wanneer wilt u gaan en hoe lang. groeten berend santing

Hallo Anna, ik ben Catharina, erg fit en 69. Ik heb een camper waarmee ik door Europa wil reizen en ook in de winters af te zakken naar Portugal
Ik zoek een reisgenote hiervoor, om eerst Bretagne en Normandië te bekijken in lente 2023 en daarna verder af te zakken. Bordeaux lijkt me mooie bestemming. Zin om mee te gaan ?

Hoi Anna, je idee spreekt me aan. Ik ben Fred, 69 en benieuwd naar je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...