Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot/-genote gezocht voor reis naar IJsland, Scandinavië of Hurtigruten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ikzelf ben een jonge dertiger die graag een reis wil maken naar IJsland, Scandinavië of Hurtigruten.

Zelf heb ik reeds in het verleden een rondreis door Noorwegen en Denemarken gemaakt die me zo gepassioneerd heeft om de overige oorden daar ook te bezoeken.

Momenteel zit ik in gedachten om IJsland rond te trekken met een 4X4.
Ook Hurtigruten langs de Noorse kust of Spitsbergen staan op mijn agenda...

Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook naar deze bestemmingen een partner zoekt om dit mooi stukje natuur te bezoeken.

Een exacte periode maakt voor mij niet uit, maar persoonlijk had ik dit in gedachten om in de periode mei/juni 2015 te doen.

Wie hiervoor interesse heeft mag me steeds contacteren.
Uiteraard wil ik dit eerst voorafgaan door meerdere ontmoetingen om elkaar goed te leren kennen, uiteindelijk dient een reis om te ontspannen, daarom moet dit ook met de juiste partner natuurlijk.

Indien dit vlot verloopt kunnen we de reis concreet maken.

Gr

Dornfelder

Laatst bewerkt:
Hey Dornfelder

Naar aanleiding van het lezen van je bericht heb ik me net ingeschreven op dit forum en heb ik zelf ook een bericht geplaatst. Net als jij zoek ik iemand om een reis met een 4x4 in Ijsland mee te delen.
Ik ben gebonden aan vakantieperiodes aangezien ik in het onderwijs werk en dus staat mijn reis al vast. Ik sprak reeds drie jaar over een Ijsland reis en een tijdje geleden kocht ik mijn vliegtickets eindelijk toch. Ik vertrek op 28 juli en keer terug op 26 augustus.
Een planning heb ik nog niet maar mijn interesses gaat uit naar zoveel mogelijk genieten van de buitenlucht en de prachtige natuur.
Laat gerust iets weten mocht je geïnteresseerd zijn.

Vele groetjes
Levi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...