Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezicht - Hiking Pacific Crest Trail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chiara

New Member
Ik wil graag in 2017 (juli-augustus) een droom waarmaken, namelijk een stuk van de PCT bewandelen, liefst in de voetsporen van Cheryl Strayed (“Wild”). Omdat ik het niet zie zitten dit helemaal alleen te ondernemen, ben ik op zoek naar een reisgenoot die mij wil vergezellen, liefst iemand die tussen de 26 en de 32 jaar oud is, net als ikzelf. Ik heb al drie keren deelgenomen aan georganiseerde groepsreizen in Noord-Amerika, maar wil nu dus net dat stapje verder gaan! Ik ben op zoek naar een enthousiaste en actieve persoon, die niet persé heel veel hiking-ervaring heeft, maar wel veel goesting heeft in een trip als deze en evenveel zin heeft zich er samen goed op voor te bereiden. Ben of ken je zo iemand? Ik hoor graag van je!

Hoi,

Ik heb ev wel interesse. Ik ga deze zomer ook naar Noord-Amerika, wss een stuk doen van de Oregon Coast trail. Pacific Crest trail spreekt mij sterk aan.
Dus mss iets voor volgend jaar. Ik ben zelf 31 jaar, reis en wandel graag. E-mail: 2012transitie@gmail.com

Hallo,
Ik ben latoya, en ben zelf verzot op trekken met de rugzak. Hou van het outdoor leven en een uitdaging.
Heb in januari basis kamp Everest gedaan in Nepal en vond het een super belevenis. Zelf wou ik altijd al graag een stuk doen van de pc dus moest je tegen dan nog iemand zoeken. Stel me graag kandidaat

Groetjes

Goedemorgen!

Ik ben Ellen! Ik ben ook van plan om de PCT te gaan lopen volgend jaar en ben opzoek naar personen die dat ook willen doen!
Nu ben ik zelf nog maar 19(feb volgend jaar 20) en ben voor mijn leeftijd al een stuk volwassener hoor haha! Niet dat je denkt wat is dat voor puber Ik heb een fulltime job en ben mijn deeltijdstudie aan het afronden. Wandelen trekt mij heel erg en ik hoop dit met iemand samen te kunnen doen!

Als het je leuk lijkt mag je me gerust mailen: ellenwichersschreur@outlook.com of stuur me een WhatsApp bericht: 0620698337

Hey Ellen,

Wil je de hele route stappen of enkele een deel ervan? Indien je de hele route wil stappen, ben ik zeker bereid om mee te gaan

Hey Latoya
Bedankt voor je berichtje, klinkt fantastisch!
Als je nog steeds geïnteresseerd bent in de PCT volgend jaar, kan je me misschien even een mailtje sturen met wat meer info over jezelf?
Dan doe ik daarna graag hetzelfde
chiara@outlook.be
Groetjes, Chiara

Goedemorgen!

Ik ben Ellen! Ik ben ook van plan om de PCT te gaan lopen volgend jaar en ben opzoek naar personen die dat ook willen doen!
Nu ben ik zelf nog maar 19(feb volgend jaar 20) en ben voor mijn leeftijd al een stuk volwassener hoor haha! Niet dat je denkt wat is dat voor puber Ik heb een fulltime job en ben mijn deeltijdstudie aan het afronden. Wandelen trekt mij heel erg en ik hoop dit met iemand samen te kunnen doen!

Zelf ben ik fanatiek met hardlopen en ben de laatste tijd verzot op wandelen! Zoals je hierboven ook leest is er nog iemand Mariefrombelgium.
Misschien kunnen we met 4 lopen?! Samen sta je sterker zeggen ze altijd toch?

Natuurlijk de hele route! Lijkt me erg leuk om samen te lopen!! Ik zie ook dat je van plan bent om verder te reizen?

Ik heb van een iemand die ken van mijn werk, een boek geleend over de Pacific Crest Trail met allerhande informatie erin. Daarna heb ik zelf verder naar extra info gezocht, maar graag zou ik dit met iemand samen doen Als je dit met een kleine ploeg zou kunnen doen is dit natuurlijk ook wel leuk.
Over een wereldreis heb ik ook al nagedacht en mischien gecombineerd met de PCT.

Hoi!

Ik en men kameraad, begin 30tigers hebben hier ook wel interesse voor.
Onze ervaring beperkt zich tot enkele 14daagse hikes in Noorwegen. Noorwegen vanwege de nabijheid en relatief goedkoop reizen.
We volgen deze topic mee en overwegen het zeker voor volgend jaar.
Zelf kan ik slechts 3 weken mee vanwege verlof, men kameraad heeft steeds de volle 2 maanden vakantie als leerkracht.
Iemand een idee van het prijskaartje voor van en naar en kosten daar?

Deze zomer gaan we veelkans Jotunheimen doen en daar zoeken we ook nog wel toffe mensen voor.

Voor de reis van PCT, denk ik toch dat je rond €8000 zal zitten, maar als je met meerdere personen gaat kan je misschien de kosten drukken.

Voor de reis van PCT, denk ik toch dat je rond €8000 zal zitten, maar als je met meerdere personen gaat kan je misschien de kosten drukken.
Inderdaad, dan moeten we het goed organiseren! En er kan inderdaad pas wat met de prijs gedaan worden als je met meerdere mensen bent! Ik denk dat we even moeten blijven contacten over hoe en wat en of we eventueel mensen erbij kunnen krijgen.

Ja, rond de 8000 heb ik inderdaad ook gehoord. Zelf is dit voor mij geen probleem alleen ik moet of ontslag nemen of kijken of ik zolang weg kan blijven. Opzich geen probleem maar aangezien het bedrijf groeiende is pak ik misschien nog een jaartje werkervaring erachteraan zodat het beter op mijn cv staat.

We blijven contact houden en dan kijken we verder! Misschien kunnen we connecten op Facebook dan volgen we iets beter wat iedereen doet? Je mag mij in ieder geval toevoegen: Ellen Wichers Schreur (met dezelfde profielfoto als hier @rotterdammarathon)

Hallo,

De pct is ook 1 van mijn dromen.
Ik heb ervaring met trekkings tot 2 weken.

Helaas zal de pct voor mij nog niet voor de eerstvolgende jaren zijn gezien ik nog een aantal jaren te betalen heb aan mijn woning.

Maar ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen!
Dus laat iets weten indien iemand van jullie de tocht uitloopt!

Grtz Björn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...