Ik wil graag in 2017 (juli-augustus) een droom waarmaken, namelijk een stuk van de PCT bewandelen, liefst in de voetsporen van Cheryl Strayed (“Wild”). Omdat ik het niet zie zitten dit helemaal alleen te ondernemen, ben ik op zoek naar een reisgenoot die mij wil vergezellen, liefst iemand die tussen de 26 en de 32 jaar oud is, net als ikzelf. Ik heb al drie keren deelgenomen aan georganiseerde groepsreizen in Noord-Amerika, maar wil nu dus net dat stapje verder gaan! Ik ben op zoek naar een enthousiaste en actieve persoon, die niet persé heel veel hiking-ervaring heeft, maar wel veel goesting heeft in een trip als deze en evenveel zin heeft zich er samen goed op voor te bereiden. Ben of ken je zo iemand? Ik hoor graag van je!
Goedemorgen!
Ik ben Ellen! Ik ben ook van plan om de PCT te gaan lopen volgend jaar en ben opzoek naar personen die dat ook willen doen!
Nu ben ik zelf nog maar 19(feb volgend jaar 20) en ben voor mijn leeftijd al een stuk volwassener hoor haha! Niet dat je denkt wat is dat voor puberIk heb een fulltime job en ben mijn deeltijdstudie aan het afronden. Wandelen trekt mij heel erg en ik hoop dit met iemand samen te kunnen doen!
Als het je leuk lijkt mag je me gerust mailen: ellenwichersschreur@outlook.com of stuur me een WhatsApp bericht: 0620698337
Hey Ellen,
Wil je de hele route stappen of enkele een deel ervan? Indien je de hele route wil stappen, ben ik zeker bereid om mee te gaan
Hey LatoyaHallo,
Ik ben latoya, en ben zelf verzot op trekken met de rugzak. Hou van het outdoor leven en een uitdaging.
Heb in januari basis kamp Everest gedaan in Nepal en vond het een super belevenis. Zelf wou ik altijd al graag een stuk doen van de pc dus moest je tegen dan nog iemand zoeken. Stel me graag kandidaat
Groetjes
Ik wil graag in 2017 (juli-augustus) een droom waarmaken, namelijk een stuk van de PCT bewandelen, liefst in de voetsporen van Cheryl Strayed (“Wild”). Omdat ik het niet zie zitten dit helemaal alleen te ondernemen, ben ik op zoek naar een reisgenoot die mij wil vergezellen, liefst iemand die tussen de 26 en de 32 jaar oud is, net als ikzelf. Ik heb al drie keren deelgenomen aan georganiseerde groepsreizen in Noord-Amerika, maar wil nu dus net dat stapje verder gaan! Ik ben op zoek naar een enthousiaste en actieve persoon, die niet persé heel veel hiking-ervaring heeft, maar wel veel goesting heeft in een trip als deze en evenveel zin heeft zich er samen goed op voor te bereiden. Ben of ken je zo iemand? Ik hoor graag van je!
Natuurlijk de hele route! Lijkt me erg leuk om samen te lopen!! Ik zie ook dat je van plan bent om verder te reizen?
Inderdaad, dan moeten we het goed organiseren! En er kan inderdaad pas wat met de prijs gedaan worden als je met meerdere mensen bent! Ik denk dat we even moeten blijven contacten over hoe en wat en of we eventueel mensen erbij kunnen krijgen.Voor de reis van PCT, denk ik toch dat je rond €8000 zal zitten, maar als je met meerdere personen gaat kan je misschien de kosten drukken.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?