Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht, 15 dagen met interrail door Europa, september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nele

New Member
Hallo!

Ik ben een studente van 22 jaar uit Brugge en had graag voor het nieuwe schooljaar nog eens op reis geweest.
Ik dacht aan met een interrail pas enkele grote steden in Europa te bezoeken. Ik zou het zo goedkoop mogelijk houden maar wil toch kunnen genieten en zoveel mogelijk bezoeken en ontdekken. Ik verblijf graag in jeugdherbergen maar schuw zeker niet om enkele dagen met de tent de natuur in te gaan.

Zie je zo een avontuur wel zitten? Twijfel dan zeker niet om me te contacteren!

Groetjes
Nele

Dag Nele!

Ik ben Lotte, zelf ook 22 jaar. Ik heb vakantie in september en zoek een reisbuddy om op vakantie te gaan. Ik hou van cultuur en zou ook zo goed mogelijk willen reizen en toch veel ontdekken. Ik heb zelf nog maar 1 keer in een jeugdherberg verbleven en nog nooit in de natuur. Maar ik sta open voor een nieuw avontuur en jouw beschrijving van wat je wil, spreekt me volledig aan.

Groetjes
Lotte

Dag Lotte!

Van waar ben je? ik woon in Brugge, misschien kunnen we eens ergens afspreken om te zien of het klikt tussen ons en wat opties te overlopen?

Groetjes
Nele

Dag Nele en anderen!

Ik weet niet hoe ver jullie reisplannen al ontwikkeld zijn, maar het lijkt mij heel leuk om te interrailen door Europa begin september! Ik ga graag met mijn backpack op pad en vind het prima om in een jeugdherberg of in een tentje te slapen. Ik kan er zelf tussen uit tussen 26 augustus en 14 september, dus al vrij snel. Ik ben 23 jaar oud en woon in Nijmegen NL, dus wel wat verder van Brugge af. Verder heb ik even snel dit profiel gemaakt en daarbij geen foto toegevoegd, maar ik ben vindbaar als Evelien Sips op facebook. Ben benieuwd of jullie misschien al dingen vast hebben liggen of dat er nog niet veel van gekomen is!

Groetjes Evelien

Hallo!!

Lotte en ik hebben al eens afgesproken en wat besproken. Ik stuur je een bericht op facebook!

groetjes!!

alle reacties op facebook staan waarschijnlijk bij overige berichten dus je zal waarschijnlijk even moeten zoeken = )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...