Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuri1

New Member
Hey!

Al langere tijd zit ik met de gedachte om een reis te maken en de wereld te ontdekken.

Graag zou ik de West Coast doen of Azië zie ik ook zitten om te ontdekken. Omdat dit de eerste keer is dat ik zo een reis zou doen alleen zoek ik nog gezelschap om dit avontuur misschien samen aan te gaan en samen geweldige momenten te creëren en te beleven.

Wie dit ook ziet zitten laat maar iets weten!

Groeten

Hi, interesse !
Nog op zoek nr reispartner voor 2017.
Ik 36 / man / regio Gent / sportief / cultuur- en natuurliefhebber

Hallo!

Ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten voor 2017. Ik heb al enkele bestemmingen in gedachten maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil gaan doen en wanneer het het beste zou uitkomen.
Ik ben al een tijdje actief bezig met zoeken en ik heb wel al enkele topaanbiedingen gevonden.

nr.1 : West-Canada 26 dagen met camper (2500km) en vluchten incl (768 eur/persoon) vanaf 4 personen
nr.2 : Nieuw-Zeeland 21 dagen met camper (onbeperkte km) incl vluchten (ong 950 eur/persoon) vanaf 4 personen
nr.3 : Spitsbergen, een trekking (te voet) van West naar Oost. een dikke 200km stappen door een van de meest afgelegen gebieden ter wereld. Dit is enkel te boeken als groep vanaf 4 personen en prijs is op aanvraag.

Ik denk dat het voor mij in verband met werk wel moeilijk gaat worden om voor juni verlof te krijgen. Er komt begin volgend jaar een zeer drukke periode aan dus ik ga mij waarschijnlijk pas vrij kunnen maken vanaf juni.

Groetjes
Sebastiaan

Hallo! ik woon aan de kanten van Tienen/Sint truiden/Diest daar in het midden ergens tussen.

Gij van de kanten van Gent?

Ik heb eens gekeken naar Kirzigie en dat ziet er ook wel heel mooi uit ja, maar ik denk dat ik eerst ga kijken of ik mensen kan vinden voor Spitsbergen want da is een bestemming die al een paar jaar in mijn hoofd zit het blijkt alleen heel moeilijk te zijn om daar mensen voor te vinden

Hey Sebast

Heb je al iets van info voor Spitsbergen?
Ik ben al drie keer in Noorwegen geweest maar nog niet tot Spitsbergen. Hiken en natuur staat ook bij mij bovenaan.

Groeten uit Tienen

Hey Donald

Ik heb nog ni echt concrete plannen en info maar ik heb wel een reisorganisatie gevonden die reizen naar daar aanbied. ik ga waarschijnlijk binnenkort wel eens naar daar gaan om meer gedetailleerde info te gaan vragen ivm de permits en ijsberen enzo. nu momenteel heb ik het redelijk druk maar eind december/begin volgend jaar wil ik wel eens deftig uit zoeken wat er allemaal nodig is en nog eens terug contact op nemen met mogelijks geïntresseerden.

Groeten
Sebastiaan

Ca va, dan check ik wel als er een update komt op dit bericht

Reisbureau om tips op te doen of schakel je hen in om de reis deels te organiseren?

In eerste instantie voor tips, indien het echt moeilijk is om zelf te doen ook voor organisatie. we gaan sowieso moeten zorgen voor een gewapende gids daar ivm ijsberen. Dus ik weet niet of die zelf zomaar gezocht kunnen worden of dat ik dat best via een organisatie regel. Maar zodra ik meer weet laat ik zeker iets weten.

ik doe azie maat februari 21 tot maart 16
via bkk en zuid thailand door naar singapore & bali
laat maar iets weten joo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...