Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht 2de helft Juli 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toon123

Member
Hallo! Ik ben op zoek naar een reisgenoot en zo kwam ik Google-gewijs terecht op dit forum! De laatste jaren ben ik telkens 1 of 2 keer per jaar gaan rondtrekken met de rugzak... Een vliegtuigticket kopen en we zien wel als we aankomen! Wel altijd met een reisgenoot en helaas vind ik dit jaar (voorlopig) niemand. En alleen is ook maar alleen... Dus, wie heeft er tijd tijdens de eerste 2 weken van het (Belgische) bouwverlof (ik ben architect vandaar dat ik enkel onder het bouwverlof kan...), das van 14 tot en met 29 juli (eventueel kan ik nog wel een week langer, tot 6 augustus, normaal gezien ga ik die week vrienden bezoeken in Zürich, maar dat hoeft niet per sé dan...). Over de bestemming wil ik gerust discussiëren, zolang het maar rondtrekken en ontdekken is (geen 4-sterren hotel dus...), Azië, Rusland of Latijns-Amerika staan alleszins op m'n verlanglijsje... Laat gerust wat weten als je tijd en zin hebt, doei, T.

Hey Toon,

Ik had je ong. een half uur geleden een bericht gestuurd, maar heb zo de indruk dat het in cyberspace is blijven hangen..
Da's wel een tikkeltje vervelend, aangezien het een vrij lang bericht was, waar ik toch wel mijn best voor had gedaan ;-).
Deze reactie zal dus ietsje korter worden ;-).
Bottom line is dat je oproepje me wel aanspreekt. Niet teveel luxe, niet teveel plannen vooraf, niet stressen. Dat bevalt me wel.
Ikzelf heb tijd vanaf 8 juli tot 1 augustus ongeveer. Ben twee jaar geleden ook al es met drie anderen, opgepikt hier op reisforum, naar Stockholm geweest en dat is heel goed meegevallen, dus zie dat nu ook wel zitten.
Misschien es een glas gaan drinken samen om te zien of het klikt?
Ah ja, ik ben 28, werk op een hogeschool (als docent) en als psycholoog in een praktijk.

Geniet nog van het zonneke!
Evy (misschien makkelijker via evy_decaluwe@hotmail.com)

Hey Evy,

ik heb ondertussen een reis naar New York geboekt van 17 tot 25 juli, maar ben nog iets aan het zoeken om van de 26ste juli tot de 6de augustus iets te gaan doen (of iets langer als ze meewillen op't werk...)... Eventueel was ik dan van plan richting Zürich te trekken, aangezien ik vorig jaar in Azië iemand van daar ben tegengekomen, waaraan ik had beloofd eens langs te gaan... Maar alle opties zijn nog bespreekbaar voor wanneer ik terug ben van NY...!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...