Reisgenoot gezocht +- 3 weken Zuid-Amerika/Azië/Afrika

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Steven85, 2 mei 2018.

Tags:
  1. Steven85

Steven85 New Member

Hey,

Ik ben Steven, 35 jaar en zoek nog een reisgenoot(en) om voor een 3-tal weken op reis te gaan.
    Het liefst zou ik dit jaar naar Zuid-Amerika of Vietnam gaan, maar andere suggesties zijn ook welkom. Er staan nog veel landen op mijn verlanglijstje.
    Ik kan redelijk gemakkelijk vakantie opnemen, dus liefst een periode als de vliegtuigtickets wat goedkoper zijn. Graag wil ik een combinatie van avontuur, cultuur, natuur, ....
    Indien interesse, stuur dan maar een berichtje.

Grt

Steven

2. LoveForAsia

LoveForAsia New Member

Hoi Steven, ikzelf ga naar de Filipijnen in september met een vriend, maar er kan nog steeds iemand bij. Ik zie dat Afrika en Azië je interesseert ? Ook daarin heb ik interesse. Eventueel met de reisgenoot van mij, die ook graag de wereld verkent. Uit welke streek ben jij eigenlijk ? Je kan me bereiken op kurt_mre@mail.com. Vele groetjes. Kurt

3. Mrnovember

Mrnovember New Member

hoi,Zag je oproepje op Reisforum.net Net als jij zit ik nog in het beginstadium omdat ik deze reis samen met een reismaatje wil afleggen. Vrienden hebben jammer genoeg geen tijd :-(((((Dus ben ik via het internet op zoek naar iemand .

Ik heb het niet zo op massatoerisme. 'k ga dus al een aantal jaren gaan backpacken,vooral dan in Europa, het ZUiden vooral maar ook in Scandinavie. Verder ben ik met eenvriendin 3 maanden door Rusland, MOngolie en China getrokken met de trans-mongolie express. Echt superleuk! Van afwisseling gesproken!Ik heb helemaal geen zin om in een bus met verwende pubers en 50 plussers de ene highlight nade andere te gaan bekijken, nee dan blijf ik liever thuis. Toeval kan soms best leuk zijn.Nog geen echt concrete plannen dus, maar misschienheb jij wel ( betere)ideeen.Samen reizen heeft echt wel mijn voorkeur. Je komt wel andere backpackers of fietsers tegen maar het is toch leuker met tweeen op die manier kan je ook je ervaringen met elkaar delen. Jij?Al moet je als reisgenoten wel op een lijn zitten en moet het wel klikken.Hoe concreet zijn je plannen?

Kun je je hierin vinden, dat zie ik graag je reactie terug,Let me know,thanks, Filip

4. LoveForAsia

LoveForAsia New Member

Hallo Steven85 of MrNovember, ik begrijp die correspondentie hier niet goed. Indien je iets wilt weten, je kan me bereiken op kurt_mre@mail.com Ook ik heb vele reisbestemmingen. Vele groetjes.

5. Jean Paul

Jean Paul Member

Hallo,

Ik heb ook wel interesse voor Filipijnen/Azië/Zd-Amerika.
    Ik ben 35 jaar en woon aan de Belgische kust.

Ik zou wel graag voorafgaandelijk afspreken om te kijken of het klikt.

6. LoveForAsia

LoveForAsia New Member

Dag Jean Paul, Steven of Mr November. Ik begrijp deze site niet goed. Kan jij me rechtstreeks schrijven op mijn mail kurt_mre@mail.com, ipv via deze site,
    dan kan ik je ook meer laten weten en doorsturen omtrent de reis Filipijnen.
    Ben uit streek Kortrijk.Ik zou boeken over een 4 à 5 tal weken,
    omdat de tickets dan nog niet duur zijn,dus indien interesse,laat me spoedig iets weten,op mijn mail adres,
    en ja zeker, afspreken vooraf vind ik ook een must.
    Groetjes, Kurt

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie