Reisgenoot gezocht (augustus/september)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefcs

New Member
Ahoj !

Ik (=Jef, 25 jaar) ben nog op zoek naar een leuke gezel (m/v) voor een ontspannende reis in augustus/september. Ik heb de afgelopen jaren als student vrijwilligerswerk gedaan i/h buitenland als 'vakantie', maar nu ik werk (en dus jammer genoeg minder verlof heb) zou ik ook eens graag een echte vakantie willen meemaken :biggrin:

Mijn voorkeur gaat uit naar een zuiders land: Spanje, Italië, Portugal, ... En ik ben dus nog op zoek naar een reisgenoot voor een relaxte reis: niet te veel plannen vooraf (niet de hele dag met de reisgids rondlopen :wink:) en gedurende een week of twee wat cultuur en luieren combineren.

Ik kan twee weken verlof nemen vanaf +/- eind augustus tot eind september en mocht er iemand in die periode ongeveer dezelfde plannen als mij hebben, dan hoor ik dat uiteraard zeer graag.

Hey Jef,

ben zelf ook 25 uit Kessel-lo bij Leuven. Mijn verlof staat al gepland in september maar de bestemming is nog onbepaald.

Ben ook niet het type dat het allemaal wil plannen op voorhand, het enige dat ik moet weten is wanneer het vliegtuig vertrekt. Mijn voorkeur gaat uit naar de Middelandse Zee: Griekse Eilanden, Malta, Sicilië, Italië...

Heb zelf een druk jaar en nog een aantal drukke weken voor de boeg op het werk en de behoefte voor ontspanning is er wel.

Laat eens iets weten of je wil afspreken of zo, misschien vinden we wel een goede bestemming samen.

groeten,

Wesley

Hey,

ik ben nog altijd (en nu ook eindelijk iets actiever :biggrin:) op zoek naar reisgezelschap. Dus mocht er iemand tijd en zin hebben in een leuke vakantie met de rugzak naar een fijne bestemming (ikzelf zou graag eens naar Lissabon of Sicilië gaan), laat maar iets weten:

jefcst[at]gmail.com

Hey,

Ik ben 25 jaar (v) en ben ook op zoek naar reisgenoten voor een een reisje in september. Ik woon in Oost-Vlaanderen.
Ik hou van reizen waar er een evenwicht is tussen ontspanning, cultuur, natuur, ...
Stuur me gerust een berichtje mochten jullie nog iemand zoeken...

Groetjes,

Kim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan