Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht: Australie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sarie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarie

New Member
Hey,

ik ben Sarah, bijna 23 jaar en woon in de buurt van Leuven.
Ik zou graag een langere reis willen maken naar Australië en zoek hiervoor één of meerdere mensen die dit avontuur met mij willen delen!

Zelf wil ik graag MINSTENS 2 maanden gaan, langer kan voor mij ook... Ik kan vanaf eind juni vertrekken want dan studeer ik af en het maakt me echt niet uit tot hoe lang, maar ik heb beslist dat ik nog meer van de wereld wil zien vooralleer ik vast werk neem enzo...

ik vind zelf in mijn vriendenkring niemand dat meekan met mij owv budget, relatie, studies, werk, ... en er alleen voor zo een langere periode op uit trekken is ook maar alleen hè.

Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt maar ik zou het liefst een rondreis maken en wel een bepaalde route opvoorhand uitstippelen maar uiteindelijjk zelf zien hoe lang je ergens blijft...'go with the flow'
Liefst hou ik het ook wel zo goedkoop mogelijk...

indien er iemand geïnteresseerd is laat me maar iets weten en misschien kunnen we dan al eens op voorhand afspreken om kennis te maken en alles verder te regelen!!

groetjes!
Sarah
(sarahverbeylen@hotmail.com)

Australie

Hoi Sarah,

Ik ben Lisanne, 22 jaar, ik woon in Utrecht, en ik ben ook van plan om naar Australie te gaan. Ook ik heb geen vastomlijnde plannen, het liefst wil ik gewoon rondtrekken, misschien een auto kopen, en af en toe wat werken. Zelf kan ik wel pas in november weg, dat is zeker te laat voor jou?

Groetjes Lisanne

Hoi Sarah,

ik ben Anke, 23 jaar, en van het Antwerpse.
Ik werk al 2 jaar als maatschapelijk werker, maar vond het nu hoogtijd om nog even van de wereld te gaan genieten.

het is wel een beetje last minute, want op 25 augustus vertrek ik naar Australië voor 6 weken.

ik lees je berichtje nu pas, maar dacht, proberen maar... .

heb je ondertussen reeds concrete reisplannen?

Ik hoor het wel!
Groetjes anke

hoi,

ilja 27m Antwerpse, ik heb wel zin, mijn neef is eergisteren geland vanuit australië. Ik wil zeker ook eens gaan. Een maand ofzo, ivm werk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...