Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht Azie feb 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoe123

New Member
Hoi, Mijn naam is Zoë en ik ben 19 jaar. Ik wil begin feb tot mrt/apr 2023 gaan backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja. Hier wil ik veel natuur, stranden en cultuur zien. Ook hou ik van een feestje! Ben jij tussen de 18 en 23 jaar en lijkt het jou leuk om samen te reizen, stuur dan een berichtje

Hoi Zoë,
Mijn naam is Lisa en ik ben ook 19 jaar. Ik heb nu een tussenjaar en wil graag ook rond maart ergens heen reizen. Daar had ik Thailand sws al voor in gedachte maar de andere landen die jij noemt lijken mij ook erg leuk. Weet je al ongeveer een beetje welke plekken je wilt bezoeken? En ben je van plan om in hostels of hotels te verblijven?

hee Lisa,
Wat leuk dat ook wil gaan reizen. Ik zit nu te denken om begin feb te gaan reizen. Het liefste eerst naar het noorden van Thailand en daarna naar de eilanden en de Full Moon party!! Als ik een maand heb gereisd in Thailand zou ik door willen naar Laos, Vietnam en Cambodja. Dit is nu mijn plan maar ik wil het liefste niks vastleggen want je weet natuurlijk nooit hoe het loopt en wie je tegen komt! De plekken die ik wil bezoeken weet ik nog niet precies maar ik denk een beetje de 'vaste' route zodat ik veel andere backpackers tegen kom, ik denk dat ik in hostels wil verblijven. Heb jij al een beetje een plan wat je wil?

Dit is mijn insta trouwens hier reageer ik wat sneller op @zoe.vandijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...