Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht Azië of Zuid-Amerika okt - dec 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sill

New Member
Hoi allen,

Mijn naam is Sil en ik ben een jongen van 27 jaar oud. Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een trip in de maanden oktober - december 2024. Ik heb al eens eerder rondgereisd in Azië en ik vond het top! Ik zit te denken aan een aantal weken in Azië of Zuid-Amerika backpacken, maar een paar dagen ergens heen kan ook. Ik sta open voor ideeën . Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 22 en 30 jaar oud.

Laat me weten als je interesse hebt!

Sil

Ik ben nog niet zeker of er iemand met mij op reis gaat maar ik heb een Toyota landcruiser kzj95 gekocht en die is bijna klaar voor vertrek maar ikzelf nog niet.
Als ik dit bericht schrijf weet ik niet of het een privébericht is. Wacht ik even af tot na verzending.

Je hebt helemaal geen 4x4 meer nodig. De enge zandweg op de grens tussen Iran met Afghanistan is nu ook geasfalteerd.
In principe kun je nu zelfs met een 2cv gemakkelijk Nepal bereiken.
Sorry, maar ik wil je geen illusie afnemen. Goede reis gewenst.

Probeer eens de grens Noord Nepal naar Chenzen in China, of veel beter over de Hindu Kush in Pakistan naar China! Zal je bevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...