Na alleen een jaar naar australie geweest te zijn om er te werken en te reizen (2015-2016) en vorig jaar ook alleen op vakantie geweest te zijn naar azie , wil ik volgend jaar (begin 2018)graag terug wat reizen en wat van de wereld zien.
Hoewel het alleen reizen me goed af ging wil ik graag volgend jaar met iemand samen gaan reizen kwestie van die leuke ervaring met iemand te kunnen delen en er hopelijk een blijvende vriendschap aan over te houden.
Ikzelf hou meer van warmere landen dan van koude landen en reis ook low budget als geen fancy hotels maar eerder hostel of kamperen en rondtrekken.
Ik zou graag volgend jaar naar vietnam gaan (super mooi land , vriendelijk , goedkoop en nog veel natuur)maar sta open voor suggesties.
Ik ga zelf minstens 2 a 3 maand reizen (misschien langer)dus meerdere landen mogelijk
Ook nieuwzeeland , costa rica ,cambodja,thailand ,laos,... staat hoog op men verlanglijstje maar wie weet als jij me kan overtuigen wil ik wel heel andere landen zien want uiteindelijk heeft elk land wel iets moois.
Ikzelf ben 26jaar (dus reisgenoten rond mijn leeftijd aub) zeer sociaal , energierijk,amper slaap nodig ,avontuurlijk aangelegd en heb een go with the flow mentaliteit, altijd in voor een feestje , gezellig iets drinken , wat rondhangen , te genieten van de zonsondergang of een kampvuur te maken
Ook in om iets nieuws uit te proberen en veel te ontdekken en zien van de mooie natuur
Geen ervaren wandelaar maar voor de mooie natuur te zien wil ik wel graag wandelen
Mocht je nog vragen hebben mag je ze me zeker stellen