Reisgenoot Gezocht Begin Juli Strandvakantie Europa (8 dagen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthias1983

New Member
Hoi Iedereen,

Mijn naam is Matthias,ben 32 jaar oud en ben op zoek naar een reisgenoot of meerdere mensen.
Normaal gesproken pak ik een singlereis, maar ik ga 2x op vakantie dit jaar dus probeer de kosten toch iets lager te houden.

Ik heb vakantie tussen 3 en 18 juli en wil graag 8 dagen op vakantie naar een plek aan zee in europa
Zat zelf aan een eiland te denken zoals Rhodos,Madeira,Malta of Sicilie, maar sta natuurlijk op voor suggesties.
Ik hou van strand, cultuur en actief bezig zijn. Of het nu cultuur opsnuiven,Kajakken op zee, relaxen bij het zwembad/zee, snorkelen, surfen,fietsen,mountainbiken,hiken of plekken bezoeken is. Ik vind het allemaal leuk om te doen.

Mocht iemand of meerdere personen dit aanspreken laat dan gerust een bericht achter.
Ik ben niet specifiek naar een man of vrouw op zoek. Ook leeftijd maakt mij niet zoveel uit. Als we een beetje dezelfde interesses hebben ben ik tevreden. En als meerdere mensen mee willen vindt ik het ook prima :).

Ik ben verder geen stap persoon dus zal niet in een discotheek te vinden zijn. Natuurlijk een terrasje pakken vindt ik wel gezellig, maar ben een beetje over het nachtleven heen.

Mocht je het type zijn die ook wat alleen wilt gaan doen. Helemaal geen probleem! we reizen samen, maar dat betekent niet dat we de hele vakantie wat samen moeten doen.
Ik ben aardig flexibel.

Mocht dit je aanspreken of heb je vragen stuur dan gerust een bericht

Groeten,

Matthias

Laatst bewerkt:
Heey Matthias

Leuk idee, weekje weg naar de zon.
Ik heb ook vakantie van 4 juli tot ergens half augustus.
Een weekje Rhodos of andere plek in Griekenland lijkt me wel mooi.
Ben tot nu toe alleen op het vaste land geweest, Athene en Patras.
Santorini schijnt ook erg mooi te zijn.
Laat maar wat van je horen.

Groeten van John uit Wageningen NL

Hoi John,

Mijn excuses voor mijn late reactie.
Een paar dagen geleden heb ik te horen gekregen dat mijn tweede vakantie niet door gaat.
Om deze reden heb ik besloten om een singlereis te boeken naar Sicilie
Ik ga met crusj, mocht je geinteresseerd zijn.

Ik wil dze topic graag laten verwijderen, maar kan zo 1,2,3 geen optie vinden om dat te doen.

Succes met een vinden van een leuke vakantie en ik hoop dat je iemand kan vinden.

met vriendelijke groet,

Matthias

Oke, ja Sicile ben ik met de laatste meivakantie al geweest.
Ik heb daar een 2 weekse rondreis per trein gedaan.
Het zal je wel bevallen daar, ik vond het er erg mooi.
Veel plezier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan