Reisgenoot gezocht citytrip midden maart + reis 1 week midden april

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorijn

Member
Hallo allemaal,

Midden maart zou ik graag een citytrip maken naar warmere oorden (bijvoorbeeld Valencia, Sevilla, Madrid...)
Liefst waar het momenteel al rond de 20 graden is, voor ongeveer 3 à 4 dagen (liefst rond het weekend zodat ik max 2 dagen verlof moet nemen).
Ik ben een jongedame van 27 jaar, word 28 begin maart en hou van afwisseling natuur & cultuur, mooie plekjes ontdekken, hapje gaan eten, ook relaxen. Qua budget zeker geen luxe, ik verblijf graag in een leuke b&b bijvoorbeeld.

Ook midden april (rond Pasen) zou ik graag een week naar de zon vertrekken (Mag binnen Europa zijn, maar ook Cuba spreekt me bijvoorbeeld aan). Ik had eerst gedacht aan een groepsreis maar ik zou in augustus ook al iets dergelijks willen doen voor enkele weken en dat zou alles samen te duur uitkomen.

Ik zoek iemand (of meerdere personen) die interesse heeft om mee te gaan op één van beide reisjes, gezien vrienden en kennissen moeten werken/sparen/kinderen krijgen,... en alleen reizen me niet zoveel zegt.

Wie interesse heeft laat me gerust iets weten,
Groetjes Jorijn

Hey Jorijn,

Je topic spreekt me zeker aan aangezien ik ook niet alleen wil reizen maar wél op reis wil... vrienden hebben ook hier andere prioriteiten.

Valencia heb ik vorig jaar gedaan en Madrid heb ik al vaak gehoord dat het tegen zou vallen maar Sevilla zegt me wel wat

Ook midden april kan. Ik was sowieso van plan om in de week van 17/04 iets te plannen.

Ik ben een jongeman van 26 jaar uit Dendermonde, vanwaar ben jij?

Mvg

Hey,

Ik ben van tegen Kortrijk.
Ik zou graag over een week of 2 vertrekken voor een weekendje Zuid-Spanje (of andere suggesties welkom, zolang er al zon is :))
Heb je eventueel een facebookprofiel?

Groetjes

Hallo Jorijn,

Ik heb eveneens interesse hierin.
Zie ook mijn post over Friesland in Maart, moest je zin hebben om dit mee te ontdekken, mag je gerust een seintje geven.

Groetjes,

D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan