Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht! Denk in zuid-amerika, maar ben nog aan het kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bo2005

New Member
Hoi ik ben 18 jaar en zit in mijn laatste studie jaar. Ik weet niet wat ik aankomend jaar wil gaan doen dus wil een tussenjaar plannen. Ik ben nog jong dus zoek naar een gezellig reismaatje die met mij een rondreis kan gaan maken. Ik wil landen en culturen ontdekken en hopelijk na mijn tussenjaar meer zeker zijn in wat ik wil gaan doen.
Heb je intresse laat een berichtje achter

Hey Bo, leuk ! Ik ben zelf 20, en komend jaar ongeveer dezelfde plannen Als je wil, kunnen we in contact komen met elkaar?

Hi Bo! Ik heb hetzelfde, nu een tussenjaar en weet niet wat ik wil gaan studeren… ben erg opzoek nog. Ik wil wel heel graag reizen rond februari 2024. Heel graag naar Bali of Thailand! Ik ben zelf 18 jaar (meisje) en durf niet zo goed alleen te gaan. Groetjes Saar!

Dag Bo
Ik ben Jasper Naessens,20 jaar en kom uit Oostende. Ik zou graag begin september voor 1 a 2 weken opreis gaan met een leeftijdsgenoot. Ik dacht aan Peru maar als jij andere ideeen hebt hoor ik het graag. Kunnen we via sociale media afspreke indien je interesse hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...