Reisgenoot gezocht Ecuador (-Peru-Bolivia) eind juni/juli (/aug)

Status
Niet open voor verdere reacties.

goooke

New Member
Hallo!

Ik (28, v, uit Gent) ben op zoek naar een reisgenootje (m/v) voor Ecuador (Peru/Bolivia).
Ik ga 2,5 maand reizen (ook Peru en Bolivia), maar zou het fijn vinden om een aantal weken samen te reizen, zeker bij de start!
Mijn vliegticket is wel al geboekt (25 juni vertrek), maar eventueel blijf ik een paar dagen in Quito als dat beter zou uitkomen.
Een later stukje meereizen is ook mogelijk (bv. in Lima afspreken om Peru samen te bezoeken)

Bedoeling is low-budget (hostels), trekkings, zuid-amerikaanse sfeer opsnuiven.. nature and culture! :)

Groetjes!

Margot

Peru

Hallo Margot,

Ik ben ook nog hard aan het zoeken naar reisgenoten voor dezelfde landen als jij beschrijft: Peru, Ecuador, Bolivië staan eigenlijk hoogst op m'n agenda. Heb over deze landen al best wat research gedaan, en er zullen zware keuzes moeten worden gemaakt :)

Voor mij hoeft het zeker niet op hotel, ook via B&B of zelfs met de tent + basic eigen potje koken / eten kopen zie ik zitten... misschien wél 1 uitstap met een lokale organisatie doen die écht de goede routes kent (bvb. de Cordillera of Inca trail enz).

Wat het boeken betreft ook voorkeur om vroeg te gaan én grote beperking dat ik terug op kantoor moet zijn op 12 augustus tot 31 augustus (permanentie-clausule). Mijn reis kan max. 3 weken duren MAAR ik wil graag zowel Ecuador + nog een ander land erbij nemen. Dus in theorie is er een 'instapmogelijkheid', nl. dat ik een stuk Ecuador doe, en dan samen doorreis naar Peru.
Met welke maatschappij heb je geboekt? Ik zag nog een paar goede deals op KAJAK (beste prijs via London Gatwick naar Lima, en pak goedkoper dan via Brussel / Charleroi luchthaven).

Over mezelf: 28-jarige Mechelaar, junior manager bij een nutsorganisatie (NGO) in Brussel, heeft al 7 jaar zijn grote Zuid-Amerikaplannen in de kast gestoken (de middelen waren nog niet rond).

Als je het eens zitten om IRL af te spreken, graag (Antwerpen of Gent, the choice is yours). Graag je antwoord naar: [email protected]
Groeten,

Nico

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan