Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht (eind aug / september)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo !

Ik ben An, 37 jaar, single, wonend te Gent en ben momenteel mijn mogelijkheden aan het bekijken om eind augustus / september voor een weekje (max 10 dagen) naar het buitenland te trekken. Reisdatum en bestemming zijn nog te bepalen. Voorkeur binnen Europa (Italië, Griekenland, Spanje, Canar. Eilanden, Kroatië enz.)

Op reis gaan met een groepsorganisatie spreekt me op dit moment niet aan en volledig met me, myself & I eigenlijk ook niet ;-)

Wat lijkt me tof? Eigenlijk is dit heel uiteenlopend maar misschien op dit moment graag een ontspannen reisje, goed hotelletje (all in mag, maar hoeft niet), beetje luxe en op tijd en stond een uitstapje, uitgebreid tafelen & goede gesprekken ..

Geen bus-of autoreis .. liefst per vliegtuig , dan kan het al wat verder ;-)

Spreekt dit jou misschien ook aan?
Geef me gerust een seintje en we kijken verder ...

Grtj
An

Laatst bewerkt:
Dag An,

aangezien ik nog redelijk wat verlof staan heb, ben ik aan het kijken om september-november nog eens op reis te gaan.
Ik kan mij aansluiten bij een aantal punten die je aangeeft : geen groepsorganisatie, binnen Europa, lekker (lokaal) tafelen.
Maar ook stevige wandelingen, het land/regio ontdekken, wat cultuur zet ik graag op de agenda als ik op reis ben.

Mocht je interesse hebben om dit verder te bespreken, op maandagavond past me dit het best (werk dan in regio Gent).

grt
Kristof

Hey Kristof

Even verder te info: ik ben dan wel single, maar een partner hiermee zoeken is absoluut mijn bedoeling niet ;-) , daarom dat ik eigenlijk de voorkeur wel geef aan een vrouwelijke reisgenoot.
Ook zou ik een single kamer zou boeken. Misschien niet onbelangrijk te melden ;-)

Maar uiteraard, ik ken jou natuurlijk niet .. wie weet klikt het wel om op reis uitstapjes mee te doen enz.

Goed Kristof, kan je me eerst wat info geven over jezelf: leeftijd/woonplaats/karakter enz.

Grtj
An

Wat denkt ge van eens naar het splinter nieuw hotel "Taj Mahal" te gaan in Turkije. Het moet prachtig zijn als ge het mausoleum bekijkt in India. En all inclusive. We kunnen eens kijken bij enkele reisorganisaties. Natuurlijk per vliegtuig en verplaatsing vliegveld-hotel inbegrepen. Over de kosten kunnen we praten. Groetjes. Michel

Hey An

Hier 36jaar en van Antwerpen en ook single , zoek geen relatie via deze site maar leuke reisgenoot, aparte kamers heb ik zeker geen problemen mee . Voorkeur gaat naar Spanje en canar eilanden . Zon zee en strand , gewoon lekker relaxen en chillen , kan het goed gebruike . Datum lijkt mij ook ok .
Me myself and i that is my motto , vakantie ga k zowieso doen ,
Alleen of liever mt leuke reisgenoot ,
Geef maar seintje
Mvg Ali

Hallo An,

Ik ben Veerle, 34 jaar en woonachtig te Mechelen.

Je berichtje spreekt me erg aan. Heb je al iemand gevonden of ben je nog op zoek?
Ik geniet ook van een rustige zonvakantie, strand, zee'tje, palmbomen, zwembad, marktje, stadje bezoeken, coctailtje drinken.

Normaal zou ik dit jaar met een vriendin naar een last minute naar Benidorm boeken maar die heeft zonet moeten afhaken omwille van haar werk.
Ik heb verlof van 27Aug-11Sep en zou graag in die periode een week of 10 dagen naar de Costa Blanca (of een andere zonnige bestemming) gaan.

Ter info: Het hotel waar we naartoe zouden gaan was een een 3-sterrenhotel - last minute een week voor 420-520 euro voor All inclusive! via Sunjets.be.

Wil je graag even bellen, geef dan gerust een seintje.

Groetjes,

Veerle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...