Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot gezocht eind jan tot eind maart naar Vietnam/cambodja/thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nynke1998

New Member
Hallo,

Ik ben Nynke en ik ben 24 jaar. Eind januari tot en met maart ben ik 2 maand vrij van werk en ik wil ik heel graag gaan Backpacken in Azië. Ik wil graag naar Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik ben nog nooit alleen op reis geweest en daarom lijkt het me fijn om het eerste stuk samen te reizen en wie weet nog langer.

Ik zou het liefst willen beginnen in Vietnam dan Cambodja en eindigen in Thailand. Maar andersom kan natuurlijk ook. Laat me maar weten of je interesse hebt .

Groetjes,

Nynke

Hi,

Mijn naam is Maarten, 25 uit Zuid-Holland. Ik zag je post en dacht; Hey dit kan voor ons interessant zijn. Ik ga namelijk 16 januari samen met een vriend naar Thailand voor een maand en misschien ook nog een stukje cambodja maar dat moeten we nog even bekijken. We hebben een enkeltje geboekt, omdat ik nog niet zeker weet wanneer ik terug wil vliegen. Degene waarmee ik op reis ga, gaat de 16e van februari terug vliegen, ik heb daarentegen nog geen idee.

Misschien kunnen we hier iets over bedenken, laat me maar weten als dit je iets lijkt!

groetjes,

Maarten

Haai!

Mijn naam is Jasmijn, 22 jaar en woon in Rotterdam. Ik vlieg halverwege februari naar Bangkok en vertrek eind maart naar Japan. In deze zes weken wil ik graag Thailand en Cambodja bezoeken. Vietnam doe ik in mei met een andere vriendin. Nu vlieg je al in januari naar Azië en staat Vietnam ook op je lijstje. Wellicht kunnen wij vanaf halverwege februari tot eind maart Thailand en Cambodja ontdekken!

Groetjes!!

Jasmijn

Hi nynke, ik zoek een reisgezel in de week van 3 maart tot 11 maart voor de omgeving van Hanoi Vietnam. Laat maar weten of dit past dan moeten we nog ff weten of wij passen. Grt René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...